Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

emballage - små produktioner

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jul 05
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino''er

Efter en spændende og lærerig tid på sidelinjen melder jeg mig nu ind med nogle af mine egne spørgsmål.

Min partner og jeg er ved at etablere en virksomhed som skal sælge fødevare-gaver til B2B markedet.

I den forbindelse søger vi efter emballageløsninger til chokolade, kaffe, te, sukker, kakao, krydderier, olie m.m

Vi ønsker at vores emballage signalerer eksklusivitet og samtidigt lidt gammeldags/økologisk.

Vores udfordring er at kunne lave en attraktiv emballage i små produktioner.

Umiddelbart ser jeg følgende muligheder:

Emballage med tryk på - minimumproduktion
Emballage hvor der sættes etiketter på.

Vi er åbne over for forskellige emballagetyper.

Er der nogle af Jer, der kan anbefale nogle gode og billige løsninger af denne udfordring?

Håber på nogle gode råd og tilbud.


Bedste hilsener

 

Thomas

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas

Jeg skal lige være sikker på hvad I efterlyser. Mangler I nogle til at stå for både design og trykning af jeres emballager?

I så fald, vil jeg gerne komme med et tilbud til jer. Jeg har stor erfaring med emballager, fra mit arbejde jeg har ved siden af mit reklamebureau. Jeg er ansat hos DT-Group.
DT-Group er bla. dem der ejer Silvan og Stark, samt nogle andre kæder i Norden.

Her sidder jeg og laver alt markedsføring af deres "Private Labels", dvs deres egne produkter.
Det drejer sig bla. om alt emballage. Vi har i løbet af de sidste 2 år lavet emballager til over 1.000 produkter. Du kan se et par eksempler på min hjemmeside.
Jeg vil dog lige oplyse dig at vores hjemmeside ikke er HELT færdig endnu, så der er stadig stavefejl og små mangler indtil vi får lavet korrektur på den.

Vores reklamebureau hedder InMedia Reklame og er et lille 3-mands bureau. Vi laver alt inden for grafisk arbejde, til meget konkurrencedygtige priser. Hvis du er interesseret kan du tjekke vores hjemmeside og derefter evt. kontakte os?


Tilmeldt 6. Dec 05
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas

 

Nu er det ikke lige mit felt, men alligevel kan man jo ikke lade være med at gøre sig nogle tanker..!

 

Med udgangspunkt i hhv. Lene Bjerre Design, Amokka og Kramboden, der som i et led i deres markedsføring og brand, har valgt at relatere deres produkter og tilhørende emballage med en snert af "Morten Korch" - er dette kriterie tilsyendeladende  lykkedes med stor succes. Deres udgangspunkt for emballage er som regl meget simpel, dvs. en gang brunt papir indbundet med sejlgarn og så naturligvis det kendetegnende påsatte logo. - Jeg tror at i en opstartsfase bliver en lignende emballage svær at gøre meget billigere. - Nu ved jeg ikke hvor i landet du befinder dig, men noget af min nære familie driver virksomheden Kommunik og Arden Bogtryk - beliggende i Aalborg - de vil helt sikkert kunne være dig behjælpelig med assistance, om ikke andet, så henvise dig til nogle aktører der kan.

 

 

Mvh  

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen Thomas

Jeg vil lige høre dig hvad du mener når du siger "små oplag". Dette er jo ret relativt. Snakker vi 250 stk. eller over 1000 stk.?
Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas..

 

Puha, det lyder som en rigtig drømmeopgave, men jeg vil også gerne lige vide lidt vedrørende oplag, idégrundlag osv. Små oplag er nemlig ikke billige, så det skal i nok lige tage med i jeres overvejelser. Hvor langt er i evt. omkring design og grafisk profil, for jeg vrider gerne nogle super kreative løsninger ud af ærmet til jer der omfatter det hele. Kan også håntere formidling til tryk osv.

 

Du er meget velkommen til at kontakte mig på Tlf. 4050 3984 eller tnt(at)tnt-factory.dk hvis du er interesseret i et kreativt oplæg.

 

Mange hilsner:/Thomas

Tilmeldt 30. Jul 05
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hej Mikkel, Devo og Thomas

 

Tak for jeres respons og tip på  mit indlæg.

 

Jeg var en anelse uspecifik på nogle områder - jeg håber at nedenstående hjælper lidt på det.

 

Vi har endnu ikke lavet aftale ang. design af vores emballage - så den mulighed er åben.

 

I første ombæring er det meget vigtig for os at afdække hvad der er muligt ift. at brande små produktioner/oplæg. dvs. hvad er muligt for hvor mange penge og hvor lang tid i forvejen skal man bestille emballagen.

 

Med hensyn til oplægs størrelsen så vil vi indledningsvist ligge omkring 500-1000 enheder per produkt. Efter vi er etableret forventer vi en oplægsstørrelse på 5000-10.000 enheder per produkt.

 

Bedste hilsener

 

Thomas

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas

Det er et rigtigt spændende projekt i har gang i. Så jeg vil derfor gerne tilbyde jer at komme med et gratis designoplæg til jeres emballager. Så skal I kun betale hvis I vil benytte det færdige resultat (og vi er meget billige). Kontakt mig gerne hvis I er interesserede. 
Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas..
Har lige sendt dig en masse spørgsmål på email som jeg håber du har til til at svare på..
Og jeg udvikler selvfølgelig også et gratis design oplæg..

Mange hilsner:/Thomas

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)