Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Liste over nordens største affiliates?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 26. Dec 08
Indlæg ialt: 141
Fra  Trendhim ApS Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja skal gerne rigtig igang med at arbejde med affiliates nu her.

 

Både i Danmark, men også i norge, sverige, tyskland og uk.

 

Er der nogen der har en liste over en masse store affilliates? Eller kan nævne de største.

 

Mvh. Sebastian Petersen

Stifter og medejer af Trendhim ApS & Lucléon ApS. - Læderarmbånd

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Horsens
Tilmeldt 26. Dec 08
Indlæg ialt: 141
Fra  Trendhim ApS Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der, var præcis det jeg ledte efter!

 

tusind tak.

 

Hvis der er flere der har nogle som ikke står  på listen modtages de selvfølgelig stadig med kyshånd :)

Stifter og medejer af Trendhim ApS & Lucléon ApS. - Læderarmbånd

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Dec 08
Indlæg ialt: 141
Fra  Trendhim ApS Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er forresten en webshop, jeg ønsker at reklamere for.

 

Ikke en side hvor jeg har reklameplads :)

Stifter og medejer af Trendhim ApS & Lucléon ApS. - Læderarmbånd

Tilmeldt 10. Jun 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian,

de største aktører i DK er TradeDoubler, Advertising, AdPepper, EuroAds, Guava.

Billedet i de øvrige lande kender jeg ikke, men du formentlig se de samme aktører, idet de fleste af dem opererer på europæisk plan.

Håber det kan hjælpe did lidt på vej :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.blogtrend.dk/index.php/category/webtools/affiliates/

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du vil ud i så mange lande på samme tid så ville det være en god ide og se om du kunne finde et netværk til alle lande, på den måde burde du også kunne få noget rabat.

TradeDoubler er det mest oplagte, da de er veletabeleret i alle de lande du nævner, men der findet et par stykker mere:

Webgains - forholdsvis ny ude for UK dog mere end et år på bagen.

EuroAds - Har kun været i gang i UK i kort tid og jeg ved ikke hvilket fodfæste de har fået i de sidste par måneder hvor de har været i gang

Buy.at - Skal til at starte op i Norden og mener også at de har planer for Tyskland. Advertising er en del af dette netværk. Jeg har kun god erfaring med dem som annoncør, stod for et par programmer på deres UK netværk. Dog er de kræsne og vil sige nej, hvis de ikke mener at det kommer til at fungere.

Zanox - Det største i Tyskland, god position i UK - Mindre godt i Norden

Jeg ville tale med dem alle sammen og se om du kan få rabat ved flere lande. Du bør også gøre det klart om du vil arbejde med voucher codes, have en åben søgepolitik eller muligvis en lukket gruppe. Må det køre på cashback sites, alt dette kan også have indflydelse på den pris du får.

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Dec 08
Indlæg ialt: 141
Fra  Trendhim ApS Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

tusind tak for jeres svar.

 

Så er det jo bare at gå igang :)

Stifter og medejer af Trendhim ApS & Lucléon ApS. - Læderarmbånd

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Det er rigtigt, hvad Nils skriver om BUY.AT, men jeg kan lige uddybe lidt. Jeg sidder som Account Manager i den danske del af BUY.AT, som pt. består af et dedikeret team på 3. Vi er for kort tid siden lanceret i Danmark, Sverige og Norge, og netværket har længe eksisteret i UK, hvor det er blandt de største. BUY.AT har været i USA siden sidste år, og flere europæiske lande er på vej i år - bl.a. Finland, Holland, Tyskland, Frankrig og Spanien.

Advertising.com er ikke del af samme netværk, men begge ligger under Platform-A Danmark, som udbyder en række online markedsføringsløsninger. Her står Advertising.com for traditionel display marketing, BUY.AT er affiliate marketing og sidste mulighed er SEM. Det er dog vigtigt at pointere, at BUY.AT ikke kommer til at promovere de kørende programmer (kampagner) i det traditionelle display netværk, men derimod udelukkende igennem vores affiliates i affiliate netværket.

I Danmark har vi netop sendt vores første program i luften, som kommer fra L'EASY, og der er flere lige om hjørnet. Vi er meget interesserede i at modtage affiliates i netværket, så relevante affiliates er velkomne til at registrere sig på www.buyat.dk.

Hvis I har spørgsmål til netværket, eller der er noget, jeg skal uddybe, så henvend jer endelig til mig direkte, eller post spørgsmålet her!

Venlig hilsen

Astrid S. Thusgaard

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)