Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

60 m2 lager Udlejes

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Taastrup
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hej har et 54 m2 lager med tilhørende toilet og bad og et udendørs areal på ca 100m2, som jeg meget gerne så udlejet er der nogle der kan hjælpe mig? prisen vil ligge på 7500 pr. måned

 

mvh. Rasmus

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu melder historien ikke noget om hvor i landet det er og hvordan standen er, og om der er guldhåndtag på dør m.v. men umiddelbart lyder det som en ekstremt høj leje. Vi er oppe i en lejepris på ca. 1.500-1.600 kr. pr. m2. !!!!

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus:

hej har et 54 m2 lager med tilhørende toilet og bad og et udendørs areal på ca 100m2, som jeg meget gerne så udlejet er der nogle der kan hjælpe mig? prisen vil ligge på 7500 pr. måned

mvh. Rasmus

Hej

Jeg vil aldrig leje et så lille et lager, til så høj en pris

Venligst

René Buch

Fra Taastrup
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

det udendørs areal kan også bruges til oplagring da det er et lukket område med tilkørselsforhold, også ligger det i Taastrup med mulighed for skiltning mod roskildevej.

håber det kan retfærdigøre prisen lidt:-)

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg jo mene at det kan for den virksomhed som kan bruge oplagringspladsen. Når det så er sagt så er 100 m2 ikke meget.  Til gengæld er det jo meget centralt beliggende.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er stadig for højt i forhold til mgl. oplysninger omkring sikkerhed, forbrug mm.

Umiddelbart vil jeg ud fra de informationer byde 3500,- om måneden Og det er højt sat...

City Self-Storage Skovlunde Literbuen 2-4 2740 Skovlunde 44 92 66 50 - www.cityselfstorage.dk Email: Skovlunde@cityselfstorage.com

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er der jo immervæk forskel på at leje et lokale i et lagerhotel og som selvstændigt lejemål. Håndværkeren vil formentlig kunne drive aktiv virksomhed fra det pågældende lokale. Det kan han (hun) ikke fra et lagerhotel.  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Fortæl mine selvstændige kunder det...  Big Smile

City Self-Storage Skovlunde Literbuen 2-4 2740 Skovlunde 44 92 66 50 - www.cityselfstorage.dk Email: Skovlunde@cityselfstorage.com

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)