Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan man finder kunder til rengøringsfirma

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg står i det problem, at jeg har åbnet et rengøringsfirma men står og mangler kunder med stor K. Jeg blev selvstændig for at give en bedere service end det man får ved de større firma (for ikke at nævne navne). Min motto "heller lidt ekstra tid hos kunden end lappeløsning for pungen". Har  selv mange års rengøringerfaring, men ingen anelse om hvordan man finder kunder. Jeg vil også meget gerne arbejde som underleverandør. Men igen har ingen anelser om hvordan man får kontakt til de forskellige firma´er.                                                                                                                                                                      håber at nogen kan hjælpe mig

-Erhvervs rengøring 200 kr. i timen -> kan også lave tilbude

26 40 06 97

 

Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis dit budget er presset, er den bedste måde at du selv går i gang med at ringe rundt. Både til skoler,børnehaver, tandlæger, sommerhusområder og lign. Ja til alle der kunne tænkes at have brug for rengøring. Giv dem et godt tilbud og kom ind på markedet. Hvis du laver et godt stykke arbejde hos den ene, kan det hurtigt tænkes at han anbefaler dig til andre og så kører det for dig.

Jeg hjalp selv med det at ringe rundt da en ven startede op på samme værdigrundlag som ham.

God fornøjelse med det!

Fra Bredballe
Tilmeldt 1. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

En mulighed for din virksomhed kunne være at hyre en mødebooker i nogle timer ugentligt. På den måde kan du fokusere på at servicere dine eksisterende kunder alt imens der oparbejdes relationer til kommende kunder af virksomheden.

DL Marketing
Dennis Ludvigsen
3178 8713

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 07:06
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Star

Du kunne jo tage kontakt til Henttilbud.dk, De er ikke så dyre og du kan sortere

kundeemner inden de kommer til dig.

Dit koncept er godt nok. Man får som regel det man betaler for.

Jimmy

Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for dit svar....

Jeg har prøvet at ringet lidt rundt til forskellige firma, men det var ikke det helt stor der kom ud af det... Men takker alligevel for din tid.

Man må jo bare kæmpe om jobet " som man siger"

Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det noget dit firma tilbyder??? og hvis det er hvad koster det i timen???

Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan  kun anbefale at du får lettet dig fra computeren og komme ud og lave noget kanvas salg.. Altså ta ud og sparke nogle døre ind og bruge charmen det bedste du kan.. Netværk, netværk, netværk og så noget mere netværk er kodeordet. Få lavet nogle brochure, visitkort olign. og så ud og gør dig synlig i de områder du vil arbejde i.

Jeg startede selv mit malerfirma uden nogen form for netværk her i københavn, jeg kommer fra Næstved og har stort set altid arbejdet der nede.. Men da jeg landede mine første kunder begyndte mit gode rygte hurtigt at blive bygget op til hvad det er i dag.. Når rygtet er på plads spreder det sig lynhurtigt og hvis du samtidig er god til at snakke med mennesker og en tillidsvækkende person kan det ikke gå galt..I de første 2 år jeg drev mit firma var det udelukkende på mund til mund metoden og det er stadig på mit gode rygtet at jeg henter omkring 60 - 80% af omsætningen.. Dette sker jo selvfølgelig kun hvis man levere top arbejde til tiden og til en fornuftig pris, selvfølgelig er det også vigtigt altid at holde sine aftaler!!

Hvorhenne i Danmark opererer du?? Det vil ialtfald hjælpe at oplyse hvis du skal finde kunder på internet fora som Amino..

Held og lykke med firmaet:-)

Mvh Mads.

Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for dit svar.....

vil lige tjekke det ud.....

Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

takker mange gange for dit svar

Jeg holder til i storkøbenhavs områder. men der vist ikke andet at gøre end at gå fra dør til dør.

på et eller andet tidspunkt skal det jo nok lykkes...........

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har for mange år siden stået i helt samme problem, HVAD NU?

Rask beslutning, fat i fon og ellers igang med at ringe rundt til alle de andre i branchen, det virker. Jeg fik på under et år behov for 6 ansatte, som alle kørte, som eksterne hjælp ved sygdom og ferie hos de andre. Så jo man kan hvis man vil.

Venligst

René Buch

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)