Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om vores hjemmeside www.mitoservice.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

først og fremmest et tillykke med den nye hjemmeside ;o)

Layout er altid et subjektivt spørgsmål, men det der springer mig i øjnene er det sproglige - altså teksterne. Der er alt for mange sproglige fejl på siderne og det er altid skidt når "profeisonel" ikke staves rigtigt ;o) Da der er mange af disse fejl bør I måske overveje at få en anden til at læse disse tekster igennem - evt finde en billig tekstforfatter....

Lige en kommentar mht layout. Jeg forstår ikke at den sorte kasse i toppen skal tage så meget plads til et logo. Et mindre logo synes jeg altid ser mere sofistikeret ud. Men som sagt det er jo en meget subjektiv vurdering.

Så synes jeg måske også I bør få flere billeder ind på siden. Søg eventuelt efter gratis billeder eller få taget nogle når I er på opgave. I bør måske også have et billede af jer selv så folk kan se hvem de kan forvente at få besøg af. Det kunne ihvertfald være vigtigt for pensionister (altså afhængig af hvordan I ser ud ;o)

Pøj pøj

 

Tilmeldt 23. Jul 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Fin side synes jeg,men I bør måske lige skrive i hovedteksten på jeres index side hvad I laver , jeg fandt først ud af det da jeg kikket i jeres main menu, det var bare det der faldt mig ind.

 

Held og lykke

Fra Rødovre
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for savret mht. til billeder det er fordi vi har netop lige fået vores nye arbejds tøj hjem så vi skal bare ud og have taget nogle billeder

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo flere der er enig - jo mere rigtig må det være: vil have skrevet det samme som de nuværende indlæg, men det er der jo ingen grund til. Held og lykke med projektet

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)