Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurder fjaesbogen.dk + hints :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lige fået gjort siden www.fjaesbogen.dk færdig, der er en online gratis ordbog med opslag mellem 41 sprog.

Jeg søger nu lidt feedback på siden, samt nogle ideer der kan gøre så jeg kan opdatere siden med noget indhold. Jeg vil ikke hvad jeg skal putte ind på den, det kunne fx være nogle nyheder, men jeg ved ikke om hvad, der kunne relatere til ordbog.

Det kunne også være en 'shoutbox' så folk kunne ligge en lille meddelse til hinanden, evt. til brug til lektiehjælp.

Jeg er lidt tom for ideer lige nu, håber nogen kan hjælpe. :)

 

Tak,

Mads Pedersen

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey :)

Hvorfor fjaesbogen.dk til en oversættelsesmaskine? :) Ved godt hvad du hentyder til, nemlig slangudtrykket for facebook, men ...?! :)

Prøvede lige at oversætte et ord... den fungerer fint, men jeg synes det er ærgeligt at den hopper over på en blank hvid side, og skriver output.
Det må kunne gøres pænere :)

Din største konkurrent er nok ordbogen.dk som er meget brugt.. blandt har den automatisk sproggenkendelse...

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Anders Jørgensen:
Din største konkurrent er nok ordbogen.dk som er meget brugt.. blandt har den automatisk sproggenkendelse...

Det er jo bare en wrapper for Google Translate.

Tilmeldt 22. Apr 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ved ikke helt med domænet, det var bare et jeg lige havde liggende, og synes det var passende nok. Det er nemt at huske, og så er det jo en bog :)

Til det med den blanke side er noget den gør i Internet explorer. I Firefox kommer teksten ved siden af tekstboksen, det er lidt en skam.

Men tak for vurderingen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)