Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk fillial for engelsk webshop?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er

Jeg er IT konsulent og levere både special løsninger indenfor software og hardware, primært rettet mod erhvervskunder. Jeg står og overvejer at åbne en lille webshop, hvor jeg vil sælge 15 niche hardware produkter, som jeg har oparbejdet et godt kendskab til, og dermed kunne tilbyde support og/eller installation af.

Jeg er kommet frem til at et Engelsk ltd. vil være den mest oplagte selskabsform for mig, da varene vil blive indkøbt i England.

Jeg kan dog ikke gennemskue om jeg SKAL have en dansk fillial, for at kunne sælge mine vare?

Det kommer måske an på om jeg har mit varelager i England eller i Danmark (hvor det så vil være en fillial)?

Har fillial spørgsmålet evt. noget at gøre med om jeg foretager salgsfremmende aktiviteter i Danmark?

Mine kunder vil befinde sig i England, Sverige, Norge men nok primært i Danmark, da det er her jeg færdes til daglig og har min allerede eksisterende kundebase.

Det skal nævnes at jeg allerede har et ApS med holding struktur, men jeg ønsker ikke at blande min konsulent virksomhed økonomisk sammen med den nye ltd, bortset fra at lade udbyttet fra begge virksomheder udbetale til holdingvirksomheden.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)