Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Får ikke længere Mails

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 04:07
Hvor mange stjerner giver du? :

1: Ja, det er lidt pinligt. Sidst jeg checkede, så nåede den kun ned til gulvet... ;-)

2: Oliver er dit problem (Tænkte jeg før) men på den anden side, så vil han ikke være rar at gøre sur, da jeg som bekendt lever af to it-virksomheder og han vel i den forstand er noget nær supermand inden for det felt.
Så jeg har så tre problemer..

Dbh Martin

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 04:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Så for at opsummere, er det du siger at du har en lille diller og er bange for en dreng der vejer lige omkring 60 kilo?
(Jeg overvejer en ny signatur) ;-) 

Fra Århus
Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

for at bryde den lumre tone her,Embarrassed - vil jeg blot melde at jeg d.d. har modtaget 20 mails, - med svar fra de sidste dages debatter. 

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg har ikke modtaget én eneste mail siden i går eftermiddags ved 15:00 tiden. Plejer af få flere hundrede i døgnet ognu er der bare helt dødt?

 

Fra Malmö
Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oxkjær

Vi prøvede at skifte mailserver igår, men problemet ser ud til at ligge andetsteds.

Jeg kan i logfilerne se, at mails til dig blev afleveret til din sekundære mailserver (backup-mx.zitcom.dk), fordi vores server ikke kunne nå din primære mailserver. Dette medfører typisk en forsinkelse, og du vil derfor ssv. opleve at få en bunke af mails snart / en af de næste dage.

Umiddelbart troede jeg fejlen lå på vores netværk, men fra min egen maskine kan jeg ligeledes kun nå din sekundære mailserver. Siden det ikke er derfra du henter dine mails, så vil de hobe sig op indtil din mailserver er op at køre igen.

 

Mvh Claus // Amino

-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Conrad:

Jeg kan i logfilerne se, at mails til dig blev afleveret til din sekundære mailserver (backup-mx.zitcom.dk), fordi vores server ikke kunne nå din primære mailserver. Dette medfører typisk en forsinkelse, og du vil derfor ssv. opleve at få en bunke af mails snart / en af de næste dage.

Umiddelbart troede jeg fejlen lå på vores netværk, men fra min egen maskine kan jeg ligeledes kun nå din sekundære mailserver. Siden det ikke er derfra du henter dine mails, så vil de hobe sig op indtil din mailserver er op at køre igen. 

Hmm, det forstår jeg så ikke så meget af,  jeg får da mails hele dagen igennem, bare ikke fra Amino. Jeg må lige tage fat i min teknikker i morgen for det er lidt ud over mine evner :-)

Kan du røbe lidt mere omkring hvordan du checker dette så jeg ved hvad jeg skal "punke" teknikkeren med?

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sgisme også begyndt at savne mails'ene fra Amino. De er slet ikke kommet de sidste par dage, så det er virkelig svært at vide, om der er noget, man burde svare på... Mac - firefox.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det hjælper på jeres problemfinding, så kan jeg også tilslutte mig koret af mail-manglende Amino-brugere. Har ikke fået mails i 2-3 dage. Mailen bor hos Gigahost på en standard mailserver hos dem.

Tilmeldt 16. Jun 06
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige skrevet til martin@thorborg.dk før jeg så denne tråd.

Da jeg har identificeret problemer på afsendersiden, så hold lige på hestene før i begynder at rode for meget med jeres egne systemer.

;0)Bent

 

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Har netop talt med min udbyder, og de siger at der ikke ligger nogle mails til mig fra Amino. De kan dog se, at der er andre på samme mailserver der har modtaget fra Amino - bare ikke mig Sad

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)