Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konverteringsrater

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er en portal med et unikt koncept og egenudviklede produkter. Markedet er pt meget stort for vore produkter, men desværre må vi konstatere, at vi har en særdeles lav konverteringsrate (fra besøg til køb)

Finedes der nogle her som kan give bud på hvad 'normalen' er. Hvad opnår andre? Vi opererer i niveau 0,05%.

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil umiddelbart tro at konverteringsrater er ekstremt forskellige i e-shops? Hvis man markedsfører meget aggresivt og bredt, vil der jo komme en masse ikke-interesserede på siden, som vil trække raten ned.

Har I prøvet at analysere siden med f.eks. google analytics for at se, hvor de besøgende på siden kommer fra, og hvor kæden hopper af for de besøgende?

Hvis de stopper lige inden "køb", må noget jo f.eks. tyde på at enten prisen er for høj, indkøbskurven er for lille, at produktet ikke er vist godt nok frem på siden, eller at kunden måske ikke har følt sig tryg ved betalingsmulighederne.

Venlig Hilsen

Allan

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Normalen ligger vel mellem 0,5 og 2%, så 0,05% er ca en faktor 10 for dårligt, hvis det er en nogenlunde normal webshop og produkter.

I er nødt til at analysere hvad der går galt. Putter folk ikke noget i indkøbskurven, eller hvor i kæden går det galt. Det kan meget vel være at i har en teknisk fejl. Fx. ville konverteringsraten kunne forklares ved at shoppen kun virker i Firefox men ikke i IE.

Mvh Jesper Jørgensen

Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, noget er galt. Ca. 90% falder af i ordremodulet Tongue Tied

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen så har du da selv en stor del af svaret ;o)

Noget skal laves om i en fart, så de ikke smutter i ordreforløbet.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, vi er helt enige. Specielt når man har betalt i dyre domme til et Microsoft Gold Partner hus ....

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du smider et link, så er jeg sikker på, at nogle herfra vil prøvekøre dit ordremodul og give dig noget feedback til, hvad du kan ændre ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er også en stor forskel på konverteringen, for produkter til 1 kr. og produkter til 10.000 kr. Big Smile

Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

God ide

Sitet er: www.jobcard.dk

Produktet p.t. er QuickSvar, men flere på vej når vi har løst denne problematik.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke engang finde ud af at komme videre herfra: http://www.jobcard.dk/QuickSvar.aspx

I skriver, at køb af Quicksvar sker fra "min side" efter jeg er logget ind. Hvor logger man ind? Hvordan registrerer man sig?

Se lige på den side med friske øjne ..

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)