Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny virksomhed (FIX MIN COMPUTER!)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino brugere

Så har jeg startet min egen virksomhed www.fixmincomputer.dk, her tilbyder jeg IT-support (Computer hjælp) til private og mindre virksomheder. Har i nogen gode råd til denne branche ? - hvordan fortæller jeg at jeg eksisterer ? - håber jeg bare på folk finder mig via google ? - eller er mund til mund den bedste metode ?.

Jeg glæder mig til nogle idéer fra jeg

René

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid reklamer op på alle opslagstavler i fakta, netto, osv i din by, altså de der sedler hvor man kan rive dit nr af nederst. 

 

 

 

 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 22. Feb 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg gjort, men butikkerne sætter altid en masse foran opslagstavlerne, så jeg syntes ikke det har den store effekt. Jeg skal dertil sige jeg kun har gjort det i en måned. Hvor jeg har sat op en gang om ugen.

Så det kan være det hjælper snart

René
www.fixmincomputer.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok prøve at optimere hjemmesiden til at dukke op i resultat-listen på Google i lokalområdet hvis jeg var dig. :-)

Jeg prøvede også engang at sætte "reklamer" op i de lokale butikker, og selvom folk godt nok tog de små sedler så kom der aldrig respons tilbage, så droppede hurtigt den idé. (Er selv uddannet IT-konsulent).

400 kr. i timen lyder dog af en del? Kan man ikke få lavet computere til din pris i de fleste butikker? (Det kunne man i hvert fald for et par år tilbage).

Se min side med gratis spil for børn og unge. Feedback er velkommen.

Tilmeldt 22. Feb 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg vil prøve at få optimeret søgeresultaterne i google, jeg kigger lidt nærmere på dit link.

Hvad angår priser, så har jeg undersøgt markedet, og jeg ligger helt klart i den billige ende.
Faktisk tænkte jeg på at hæve prisen, da for billige priser også kan virke utroværdigt.

Men da det som sagt ikke er mit levebrød, vil jeg lade priserne være for nu. Jeg har da også kunder allerede, men de finder mig primært via google adworks.

René
www.fixmincomputer.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hiv fat i de Danske internetudbyder og tilbyd dem nogle procenter af prisen på de kunder de henviser

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg tænker at du vel hovedsageligt arbejder i dit lokal område, og det derfor vil være oplagt at få noget PR omtale i eksempelvis en lokalavis.

Du kan jo evt. høre den lokale sprøjte om de vil lave en artikkel om dig, de fleste lokalaviser skriver gerne om lokale virksomheder.

 

ellers vil det også være oplagt med reklame på din bil, som jo sikkert ses i lokalområdet....evt. magnetskilte, der kan tages af når du ikke ønsker at reklamere.

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)