Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uddeling af Flyers i KBH og Århus...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger et par unge til at uddele flyers fra www.dubuy.dk i Kbh og Århus.

Flyers'en er str. A5 og skal kun uddeles til dem der ønsker den udleveret. Vi forestiller os at man står på strøget, i Fiels eller lignende sted - hvor der færdes mange mennesker.
Vores shop henvender sig til kvalitetsbevidste familier, så hvis nogen har gode forslag til hvor man ellers kan finde dem, vil vi meget gerne høre fra jer.

Så kender I nogle der vil gøre dette for en billig iværksætterpris, så hører vi gerne fra jer.

Mvh

Kenneth
www.dubuy.dk

Kenneth Madsen http:/www.dubuy.dk

Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Fin idé med sampling af jeres flyer.

Vær dog opmærksom på tilladelser og gebyrer for at uddele flyers på bestemte steder.

I kan forhøre jer lokalt hos bl.a. Fields og Strøgets Handelsstandsforening for at høre om priser og tilladelser m.m.

Hvis I savner en sampler i Odense, kender jeg måske en som kan uddele freelance for jer.

Mvh. Hjorthen

 

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Smid mig en mail på hundahl@hundogco.dk, så lad os se om vi ikke kan finde ud af noget... Finde nogle gode placeringer, hvor vi kan fange jeres målgruppe, og stå der gratis. Samt evt. distribuerer dem ud på en række cafeer i de to byer.


Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Politiets ordensbekendtgørelse

§ 9. Opsætning eller ombæring af plakater eller udstilling, salg eller uddeling af skrifter eller billeder må ikke finde sted, når det er egnet til at forstyrre den offentlige orden, eller når plakaterne, skrifterne eller billederne er af anstødelig karakter.

Stk. 2. Det er forbudt i huse at aflevere skrifter og billeder af anstødeligt indhold til andre end beboere, der har afgivet udtrykkelig bestilling herpå, såfremt indholdet er egnet til at forulempe andre eller vække offentlig forargelse.

Stk. 3. Uddeling til forbipasserende af reklamemateriale for erhvervsinteresser er forbudt.

 

Nej tak til spam når jeg går i min by.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)