Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skab en succesfuld startup

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Scheuer-Larsen:

Ja for fanden =) Den kan godt tåles at se engang eller to.

David er helt kanon. Btw. Hvad er FOWA og hvad bringer dig hid? :)

Dbh Rasmus

Hej Rasmus

Future Of Web Apps (FOWA) er en konference i Dublin og Miami om web-apps, læs mere her: http://events.carsonified.com/fowa/2009/dublin

Jeg tager derover med en kunde, men det har relevans for det meste af vores arbejde. Vi udvikler web-apps i Ruby on Rails så ja, lige til os :D

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Niklas:

Hej Rasmus

Future Of Web Apps (FOWA) er en konference i Dublin og Miami om web-apps, læs mere her: http://events.carsonified.com/fowa/2009/dublin

Jeg tager derover med en kunde, men det har relevans for det meste af vores arbejde. Vi udvikler web-apps i Ruby on Rails så ja, lige til os :D

 

Det lyder som en win/win =) Det er sku altid godt! - Hvis bare jeg havde tid, så var jeg taget med! Det kunne vise sig at være ret interessant ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael S. Hermansen:

Super post, tak for det Smile

 

Er glad for du fik noget ud af det =)

Dbh Rasmus

Fra København
Tilmeldt 29. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det tror jeg også det bliver, desværre bliver vi nødt til at køre til Lübeck for så at flyve derfra, mega besværligt så derfor tager det lidt mere tid, men jeg regner med at den tid der bliver lagt i det er det hele værd.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Niklas:

Ja det tror jeg også det bliver, desværre bliver vi nødt til at køre til Lübeck for så at flyve derfra, mega besværligt så derfor tager det lidt mere tid, men jeg regner med at den tid der bliver lagt i det er det hele værd.

 

Det tager lidt længere tid, ja. Men det kan også være med til at styrke jeres relation og forhold til kunden =) Og så kan det lige pludselig have vist sig at være en super indbringende "omvej" =)

Btw. Jeg har lige smidt dig en PM

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)