Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kasseapparat, hvad skal vi vælge

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi skal snart til at starte en gavebutik. Vi har ingen erfaring med hvilke type kasseapparat vi skal vælge og når man drøner rundt på nettet kan man få kasseapparater fra ingen ting til 30.000 kr. Der skal gerne være dankort og evt. lagerstyring. Hvis der er et par stykker som har nogle god råd til os ville det være fedt.


Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Karina,

Prøv at søge på "kasseapparat" i søgefunktionen. Emnet er debatteret før, og så vidt jeg husker var der flere gode bud på et fornuftigt kasseapparat.

mvh Carsten


Tilmeldt 29. Jun 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Carsten, jeg har været inde og se på de tråde der har været omkring kasseapparater, men jeg må indrømme at jeg ikke blev meget klogere, måske kun lidt mere forvirret. Men jeg håber på at der er nogle der en dag kan komme med noget konkret som vi kan bruge. Det vi søger er en løsning med integreret dankort og evt. lagerstyring, men det er mere eller mindre umuligt at gennemskue på de hjemmesider vi har været på. Nå men vi søger videre.
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

I din undersøgelse skal du også tage højde for, hvilket bogføringsprogram, du vil bruge, sådan at data evt. kan overføres automatisk. Hvis du bruger SummaSummarum, kan jeg anbefale dig en ekspert på området.


Tilmeldt 29. Jun 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anette.

Ja, jeg skal bruge Summasumarum og har købt Enterprise-versionen. Jeg har kontaktet Alskassen, som har en løsning der taler sammen med Summasumarum, men deres system er ikke Dankort-integreret. Har du andre gode kontakter?

Karina

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var faktisk Karsten fra Als-IT, som har lavet ALSkassen, jeg tænkte på. Men jeg var ikke klar over, at Dankortdelen mangler. Jeg skriver lige og hører ham, om der er noget under opsejling.

Mange hilsner

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)