Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Online Bookingsystem integreret m. e-conomic

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 262
Fra  RegnskabsSpecialisten RegnskabsSpecialisten ApS Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoes,

Er der nogen af jer som har kendskab til et onlinebooking system, der har en standard integration til e-conomic?

Jeg leder efter et sådant system til en af mine kunder, som har startet et vikarbureau og gerne vil tilbyde sine kunder, at de kan booke vikarer online. Samtidig skal systemet anvendes internt til at holde styr på ledige ressourcer og danne grundlag for fakturering af kunder.

Nogen der har kendskab til systemer, som matcher disse kriterier?

/

Mvh Jens

Indehaver - Det Billige Bogholderi

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens!

Alt vel i Århus?

Har en meget stor kunde indenfor vikarbranchen, som godt nok kører Economic.

Bookingsystemet er dog ikke intregreret, og er egenudviklet.

Der er planer om at lave et fuldstændig intregreret system i C5!

 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Mere her :

http://www.e-conomic.dk/integration/

Måske du skulle anbefale kunden en samlet løsning baseret på Open Source software.

Jeg fungerer meget gerne som konsulent på opgaven.

mvh

Mogens Jørgensen
Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

 

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Hvis du er interesseret i en specialudviklet løsning vil vi meget gerne tage et kig på opgaven.

Jeg kan forstå på Peter at du holder til i Århus, så det vil jo være oplagt at stikke hovederne sammen (vi holder til på klostertorvet).

Hvis du gerne vil høre lidt mere om hvem vi er, kan du fange mig på psj@taketwo.dk eller 40685707

Hvis du skriver en mail, kan jeg sende lidt materiale tilbage om hvem vi er (projekt erfaringer og cv'er for udviklere)

 

Mvh Peder

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 262
Fra  RegnskabsSpecialisten RegnskabsSpecialisten ApS Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Det går fint i Århus. Vi klarer os på trods af tiderne. Hvordan går det hos dig (Peter)?

Denne kunde er indstillet på at bruge e-conomic.

Jeg har ledt efter noget standard software som kunden kan bruge til planlægning og til at tilbyde sine kunder mulighed for onlinebooking.

Tror jeg har fundet et potentielt emne, men måske vi på et senere tidspunkt får brug for hjælp til programmering/det tekniske i forbindelse med integration til e-conomic.

/

Mvh Jens

 

 

Fra Ny Vestergade 5, 1471 København K
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Jeg vil meget gerne anbefalde dig vores system, der er et standardsystem til håndtering af de opgaver, der findes i et vikarbureau. Det vil sige til booking af vikarer, til håndtering af vagterne og til beregning af faktura.

Du kan læse meget mere på  www.vikaradministration.dk

Teknologisk anvender vi til data en Oracle database og kan integrere oplysningerne via denne. Vi har endnu ikke oplevet en situation, hvor vi ikke kunne lave en integration med det ønskede system.

 

 

 

Få styr på arbejdstiden - Lav en plan - Se hvordan på www.ondutyplanner.dk - Planlægning af vagter og booking af vikarer

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 262
Fra  RegnskabsSpecialisten RegnskabsSpecialisten ApS Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Tak for dit svar.

Jeres system ser spændende ud. Ved ikke om min kunde er i jeres målgruppe, der er tale om et lille nystartet vikarbureau?

Har lige 2 hurtige spørgsmål.

1) Er det muligt at afprøve en demo?

2) Har i en "ren" abonnements ordning hvor man ikke betaler det relativt store engangsbeløb. Det er for risikabelt for min kunde at betale 18.000 kr. i et engangsbeløb, da virksomheden er nystarted og endnu ikke har fastlagte arbejdsprocedurer, derfor kan virksomheden kun gøre sig antagelser om behov og krav til systemet.

Dvs. hvis virksomheden senere finder ud af at jeres system ikke er den bedste løsning i forhold til virksomhedens behov, så er de 18.000 kr. spildt.

/

Mvh Jens

Fra Ny Vestergade 5, 1471 København K
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Tak, vi synes også selv godt om systemet.

Jeg vil bede dig om at ringe til mig på tlf. 2618 5931, så vi kan aftale nærmere.

Jeg vil her kort svare på dine spørgsmål:

1) Naturligvis har du mulighed for at få en gratis demonstration af produktet. 

Næste gang du er i København er du og/eller din kunde meget velkommen til at komme fordi. Vi bor i Københavns Lufthavn så vi har f.eks. både metro og tog lige til døren.  Hvis demonstrationen skal ske i Århus må vi lige aftale nærmere.

2) Prisen på 18.000 kr ligger fast, men vi kan godt diskutere forskellige afregningsmodeller, for naturligvis bliver din kunde glad for systemet.

Med venlig hilsen

Morten Lind

 

Få styr på arbejdstiden - Lav en plan - Se hvordan på www.ondutyplanner.dk - Planlægning af vagter og booking af vikarer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)