Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seo amatør hjælp

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har forsøgt at søge optimere min hjemmeside, www.sanddalservice.dk, og er også kommet ok med på vinduespolering fredericia.

Men på vinduespudser fredericia og rengøring fredericia kniber det betydlig mere, så ville meget gerne hvis der var nogle der havede to minuter til at give nogne konkrete råd til hvordan jeg kan komme med på mine søge ord plus mere generelle råd....

Så jeg sætter min lid til jer flinke flinke eksperter

Fra Hillerød
Tilmeldt 9. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du gerne vil have bedre placeringer på f.eks. vinduespudser Fredericia, så skal du have nogle links til din underside om vinduespudsning. Her er f.eks. et: Vinduespudser i Fredericia. Linkteksten skal så have noget med vinduespudser at gøre.

Desuden bør du sørge for at få føjet stednavnet Fredericia ind i din brødtekst et sted på siden, så det ikke kun står i sidens title. Ordet vinduespudser kan måske også fremgå mere end en enkelt gang på siden, så Google ikke bliver i tvivl om, hvad siden handler om. (Men lad være med at overdrive. Det skal passe naturligt ind i sproget, så du ikke skræmmer dine menneskelige besøgende væk).

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

indtil videre har jeg peget alle indgående links til forsiden, er det skidt, tænkte at det var nemmere at få en side til tops i stedet for alle siderne.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille hurtig hjælper til SEO.

Google indekserer ikke websites, de indekserer websider ==> webpages (det danske sprogs interesse i at tage fremmedord er lidt irriterende i denne sammenhæng - heh).

Dvs. Google ser ikke på dit site men på dine sider, og optimering (SEO) handler bare om at hjælpe google til bedre at forstå meningen med dit site og dit indhold.

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Dvs. at det er bedere at optimere alle sider istedet for forsiden?

Har fundet ad af at metatags HJÆLPER ihvetttilfælde hos mig, er der andet jeg kan gøre bedere?

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

jacobfrom:

indtil videre har jeg peget alle indgående links til forsiden, er det skidt, tænkte at det var nemmere at få en side til tops i stedet for alle siderne.

En god grundregel er at lade 2/3 af dine indgående links pege på forsiden, mens den sidste 1/3 pege på forskellige undersider. Det ser mest naturligt ud.

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)