Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en der kan lave et "chat med kundeservice" modul til BoShop.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har først sat LivePerson op på DanDomain-butikken www.designerure.dk, og siden udskiftet det med Providesupport(som der henvises til i denne tråd).

Integrationen kan nemt finde sted i DanDomain, og selv med det grafiske arbejde, kan det gøres til en meget lav pris.

LivePerson er et af de mest udbredte og mest professionelle systemer. Her er virkelig noget potentiale hvis det skal bruges til mersalg. Systemet koster 500 DKK/måned.

ProvideSupport har også mange gode facetter - Specielt prisen. Systemet koster ca. 120 DKK i et engangsbeløb.

Begge systemer kan bruges således at chatknappen integreres pænt på siden, chatvinduet kan også designes(så det hele passer sammen), og der vil være en knap til når I er online og en anden til offline. Fx kan der stå 'chat med os nu' når i er online, og 'send en mail' når I er offline.

Jeg vil gerne fortælle mere om begge systemer, I må endelig maile på nikolaj@standoutdesign.dk.
Desuden vil begge systemer nemt kunne integreres perfekt af os til en lav pris - Prisen afhænger af hvor krævende I ønsker designet. Såfremt I vil høre mere, så mail mig og jeg sender straks en fast, uforpligtende pris.

 

Tilmeldt 29. Sep 06
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 

Kig evt. på 123flashchat, jeg har gode erfaringer med det og det kan fx. integrere med din egen bruger database. Jeg har erfaringer med det i forbindelse med cop15.com

 

Med venlig hilsen

Brian Jensen

It Nord

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)