Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en hjemmeside?!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej!

 

Jeg fik et tip om at der var mange igangsættere herinde som kunne bruge hjælp til en hjemmeside.

Da de fleste nystartede ikke har mange tusinde kroner at ligge i en top prof. hjemmeside, så kan jeg lave en nydelig hjemmeside, til jer, som kan indeholde billeder, debat forums og meget andet som skal kontakt mellem dig og dine købere.

 

Siderne bliver lavet i simpel HTML og er det som jeg kalder en "Kontakt Side", altså en side som bruges til at kunderne kan komme i kontakt med netop dig eller dit firma.

 

Jeg vil gerne vise jer www.Stensoe.dk & www.Slammers.dk som jeg har lavet. 

Hvis du skulle have interesse i at få lavet noget til dig, så send mig en mail og vi snakker sammen om dine spørgsmål og priserne.

 

Jeg ser helst at i kontakter mig på følgende e-mail

 

Med Venlig Hilsen

Magnus Hansen

Mail@MagnusVIP.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 29. Dec 08
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med et billigt tilbud på en go' webshop...

er det noget du kan ?

Venligst

Bakkeskoven.dk

Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har desværre ikke muligheder for at lave web shops, da min erfaringer kun ligger i det jeg har fremlagt. (:

Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej bakkeskoven.dk

Du kan sende mig en PM så skal jeg sende dig videre til en kompetent fyr der ikke er så dyr til at lave webshops :-)

 

Mvh

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej BakkeSkoven

Skriv til mig på mecci@live.dk, jeg har en god pris til dig til en billig webshop med en masse funktioner.

Med venlig Hilsen

Arlo

Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan i ikke enten oprette jeres egne tråde eller skrive privat til personen hvis i har noget i vil ham. Så i ikke behøver og skrive på min tråd om noget helt andet.

 

Tak.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Da dette ikke er er privat lukket forum, hvor du har rettigheder til at have din egen tråd, sker det som du lige har oplevet.

Desuden er konkurrence også en sund ting.

Og hvis du er billig, så er det da bare med at annoncere her i tråden hvad billigt er, så kan du være sikker på du får masser af henvendelser, hvis ellers kvaliteten af dit arbejde er iorden

mvh

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kassermir:

Da de fleste nystartede ikke har mange tusinde kroner at ligge i en top prof. hjemmeside...

Hvad er mange tusinde kroner ?

Hjemmesiden skal være firmaets ansigt udadtil og så nytter det altså ikke, at tingene ikke er iorden.

De to hjemmesider du annoncerer med har flere fejl, som du nok burde have rettet inden du brugte dem som reference.

....så kan jeg lave en nydelig hjemmeside, til jer, som kan indeholde billeder, debat forums og meget andet som skal kontakt mellem dig og dine købere.

Kassermir:
 

Siderne bliver lavet i simpel HTML og er det som jeg kalder en "Kontakt Side", altså en side som bruges til at kunderne kan komme i kontakt med netop dig eller dit firma.

Hvorfor lægger du så ikke en kontaktformular på siden ?

Tag. f.eks. www.stensoe.dk....

Der er fejl på siden, som ikke burde være ved en færdig hjemmeside....

Ikke for at tage gnisten fra dig, men der er altså forskel på det du vil levere og det de fleste vælger at betale ca. 5.000 og opefter for.

mvh

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

 

Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg siger mange tusinde kroner så synes jeg mange tusinde kroner er når vi kommer over de 5.

Jeg styre ikke hvad folk skriver på deres sider, men jeg hjælper dem med at sætte det op.

 

Jeg synes det jeg tilbyder virker meget rimeligt for en pris af de ca. 1200,- og så hjælper jeg også med at købe domænet hvis der skulle være problemer med det, og hvis man så står med et noget støre projekt - ja så havde jeg da eller ikke valgt noget som det jeg tilbyder, men skudt nogen flere penge i det.

Som i selv nævner - så får man hvad man betaler for og her er mit tilbud hvad man kan få for pengene.

 

Desuden er det da fuldstændig korrekt hvad du siger, en hjemmeside som er formaets ansigt udadtil skal tingene være i orden, men det synes jeg da også mine sider er. Har ikke løst til at lave en side til en kunde som ikke virker.

Fra Randers C
Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

www.easywebhost.org:

Tag. f.eks. www.stensoe.dk....

Der er fejl på siden, som ikke burde være ved en færdig hjemmeside....

Ikke for at tage gnisten fra dig, men der er altså forskel på det du vil levere og det de fleste vælger at betale ca. 5.000 og opefter for.

Kan kun give dig ret. Uanset hvor billig en hjemmeside er, så findes der stadigt grundlæggende ting, som man bare ikke må.

F.eks som at ligge et 3.2 MB stort billede ind som baggrund... De' en ommer

Jeg syntes dit initiativ er godt - men du bliver nødt til at have udstillingsvinduet i orden...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)