Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kina import igen igen

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 19. May 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 04:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thetis

Kanont indlæg! Det var lige det der fik de sidste brikker til at falde på plads.





Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har prøvet med transport fra Indien, hvor inderne bare ikke ville høre, at det pågældne firma selv vil står for transport, det endte 2 gange med at de sendte varene fra indien og til rhus, og så skulle vi betale en mase penge for at få dem fra rhus med shippingfirma og der var en masse bøvl.

Jeg undersøgte sagen nærmere og fandt frem til, at det bedste måde at gøre sådan noget på er at ringe til DFDS eller personlig syntes jeg at Lemann var de billigst og bedst til at komme med tilbud, hvis du vælger Lemann skal du tale med en der hedder Kirsten ( hils hende fra mig) hun er i sønderjylland jeg tror i padborg, hun r rigtig god til at vejlede og vigtigt hun er ikke ådan at køre om hjørner med for udlændninge hellere, jeg håber at det hjælper dig.

For du har ret i, at det er meget kompleks.

 

Mange sommerhilsner

 

Jennifer Jensen

 


 

Fra Shanghai
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu sidder jeg godt nok i den anden ende, men har også proevet at sende ting til DK. Med shippingfirmaerne var det min erfaring at det dyreste, var transporten fra havnen i DK og ud til kunden. Her kan en fragtmand hjaelpe dig.

Faktisk havde jeg slet ikke gode erfaringer med DFDS, maaske fordi jeg kontaktede deres lokale afdeling, hvor de har kinesere til at ordne tingene. Det goer jeg ikke igen.

Med luftfragt, ved godt at det ikke bliver aktuelt med sofaer, forsoegte jeg mange ting, men endte med postvaesenet. Ned paa det lokale postkontor med pakken og 3 dage efter var den i DK. Og det til halv pris af hvad de billigste fragtfirmaer kunne tilbyde mig. Nu hjaelper det naturligvis at jeg selv sender tingene, jeg er sikker paa at de faktisk bliver sendt.

 

Nå, men bruger du en lokal speditoer, saa vare sikker på hvad de vil have for at levere på en bestemt adresse i Danmark.

Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen

 

Det er fuldstændig rigtigt, at man aldrige skal bruge de lokale, men ring hellere til Danmark og få lavet en aftale fra f.eks. havnen i Kina til hjemme på adressen i Danmark.

Den fragt fra Idien kostet  ialt ca. 5.000, derimod skulle vi betale omkring de 13.000 til shipping Martin i Århus, når det kun blev leveret til havnen i Århus.Altså fra Århus havn til Vejle, pyha det var dyret.

Dt var nogt at gøre med at de næsten selv kunne bestemme hvad d vil tage for at få det frigivet til landet m.m.

Du har ret i at hvis man har ting som kan sendes med post er det jo nok værd at overveje, men det er ikke lige det man gør md stor tunge sofaere, eller jordspyde, som min klient skulle transportere.

 

Mange sommer hilsner

Jennifer Jensen


Tilmeldt 19. May 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Sjovt du nævner Lemann. Var i Tyskland igår, og der kørte vi netop forbi Lemann i Padborg, det er faktisk rimelig stort. Der er osse nogle herinde fra der har nævnt http://www.teamfreight.dk/ som ligger i Esbjerg hvor jeg bor, ville det ikke være en fordel? Skal lige siges at jeg ikke har mod på at importere noget før efter ferien, da jeg lige har nogle ting jeg skal have læst på, så alt er på plads.
Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
hehehe ja d er kæmpe det er også drfor du fik et navn af mig på en søde dame Kirsten, men ellers jo det er jo altid sundt og kigge efter flere udbyder, og e hvad de forskllige siger, de har tit erfaringer både gode og dårlige af slagsen, som de gerne deler ud af. Dt kan jo vær meget lærerigt, ellers siger du bare til.

 

Har du forrsten brug for en der tager sig af dine rgnskaber, er jo lige begyndt for alvor, du kan tjekke vores side www.basic-regnskab.dk, vi tager os meget grne af de små ildsjæle, er jo selv en :-)

 

Mange hilsner

Jennifer

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Crudie,

 

Tak for det.. det er en fornøjelse at dele ud af sin erfaring specielt når den bliver så positivt modtaget!

 

Mvh

Thetis

 

 

Tilmeldt 23. Jul 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg har også tænkt i import jeg har været i kontakt med http://www.come2dk.dk/ de lyder seriøse har skrevet lidt med dem de tage rundt til virksomheder i kina og får en pris de kan også få det sendt og ordne papir osv

prøv dem evt

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)