Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny bærbar, men hvilken?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Nu er jeg kommet til det punkt hvor jeg er rigtig træt af min egen bærbar. Den slukker midt i arbejdet, og så skal jeg starte forfra, og den larmer, så derfor er jeg på udkig efter en ny.

Har ligget lidt på diskussionerne herinde, og set at der er mange der rigtige glade for en Apple bærbar. Jeg skal primær bruge en bærbar til billedredigering, internet, word/excel/ect. - er en Apple god nok til dette, og er den let at finde ud af?

I så fald at det skal være en Apple, er det så billigst at købe den ved Apple selv eller er der andre som sælger billige?

Med venlig hilsen
Jonas Jacobsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Som nævnt i en anden tråd er valget mellem mac og pc ligeså stort et religionsspørgsmål som valget mellem nikon og canon Cool

Jeg er selv rigtig glad for min Macbookpro, og en mac kan med lethed klare de ting, du der nævner.

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal helt klart have dig en mac!

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det ikke skal være en Mac, kan jeg varmt anbefale Lenovo.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du betaler ydelsesmæssigt for meget for en mac så hvis du går op i ydelse kontra pris så bør du ikke købe en mac ihvertfald.

Fra Vanløse
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du ikke arbejdet før på en Mac eller har du en lidt erfaring med en, så skal du nok forvente, at bruge noget tid til at vende dig til den.

Apple er super til de ting du nævner. Faktisk er apple den bedste maskine til Billede-redigering !

vdr. priserne, så er de komplet de samme overalt...så jeg vil råde dig til at købe en i en af deres egne butikker.
På denne måde har du ikke bøvl med at gå gennem andre butikker hvis du skal sende den til service.

 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

ICo:

Apple er super til de ting du nævner. Faktisk er apple den bedste maskine til Billede-redigering !

Taget i betragtning at du får betydeligt mindre ydelse i en mac (hardwaremæssigt) og betydeligt dårlige grafikkort så skal du nok ikke forvente en særlig egenskab til billedredigering i forhold til en pc til samme penge.

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du kun har de behov som du nævner her, så kan de fleste bærbare vist følge med.

Jeg sidder ved en Zepto som jeg købte for snart 2,5 år siden, og den bruges til grafik, 3D o.lign. Så der synes jeg i hvert fald at du får rigtig meget for pengene, specielt fordi de har nogle kanon grafikkort sammenlignet med mange andre bærbare. At der så er rygter om at Zepto måske er ved at gå fallit, og har haft et par historier om mindre god kundeservice er en anden sag :D

 

Jeg ville vildt gerne have mig en Mac selv, men som nogle af de andre også siger, så får man ikke så meget ydelse for pengene sammenlignet med en PC. Man betaler meget for brandet, designet, oplevelsen, blæreeffekten osv. osv. Men det er også fedt :D

 

Men med dine behov kan de fleste bærbare vist følge med, ligemeget om du vælger PC eller Apple.

 

God wekkend...

Kim Andersen's blog om Umbraco, sociale medier, web 2.0, Google, SEO, webudvikling mm.

Fra Vanløse
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

@Ronnikc

Der er bare snakke om en PC eller Mac...Der er ingen der har nævnt at det skal være i samme prisklasse !!!

Selvfølgelig kan du ikke få en Mac som yder lige så meget som en PC til samme pris !!!!

Ved at købe en Mac får du noget helt andet end en PC...desuden i de nyere Mac's følger der rigtig gode grafikkort med. Især i de nye MacBook Pro.

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt at hører der ingen der har sat en finger på en Mac endnu, udover prisen på den.

Jeg har besluttet mig for en mac, så nu vil jeg lige se hvor jeg kan få den bedste til en god pris :)

I skal have tak allesammen :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)