Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Skagen-Ure.dk

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Så lykkedes det endelig. Efter have været på tegnebrættet et par år (som tiden dog går) fik jeg endelig lavet og lanceret et af mine egne projekter.

Det er en netbutik som sælger herreure og dameure fra Skagen Design. Problemet er nogle gange at man blive lidt blind for tingene når man pludselig også er kunden.

Så derfor vil jeg godt bede om lidt feedback på

På forhånd tak.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

 

Flotte farver og let overskuelig side.

Tillykke med den.

MVH

 

Jesper Laugesen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristan,

Jeg synes din shop ser utrolig lækker ud! Dejlig nem at navigere, og man er aldrig i tvivl om hvad der sælges. Thumbs up!

Dog ville jeg ændre de blå "boxe" på i toppen og på resten af sitet til en anden farve, som måske ville udtrykke mere "eksklusivitet" og "luksus" end den blå farve. Men det kan dog være det bare er mig =)

Men alt i alt, super super fed shop!

Dbh, Rasmus

Fra Skanderborg
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er et flot foto du har på siden - det giver en god stemnine. Jeg er dog lidt "uvenner" med den blå farve på bjælkerne. Jeg sýnes ikke rigtigt den passer til urene og fotoet.

Jeg kan godt lide at man ser alle produkterne på en gang. Jeg synes det er træls på de sider, hvor man skal vælge hvor mange man vil se, så det er helt klart et plus.

Det er en rigtig flot detalje med zoom-navigationen over produkterne.

Hvad med en tilmelding til et nyhedsbrev? Jeg synes det er en god måde at holde fast i sine kunder på. Jeg kigger altid selv efter nyhedsbrevtilmelding, hvis jeg er inde på en side, der interesserer mig. På den måde er jeg også sikker på at se mere til virksomheden (som kunde altså).

Alt i alt en flot side - visningen af produkterne er flot - men den blå farve falder ikke i min smag...

Held og lykke med siden...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også, det er en flot side, hvor layoutet understreger både urene og navnet skagen... Dog er jeg heller ikke vild med den blå farve - den harmonerer ikke med den sandede farve, der er brugt. Jeg kan godt se, at idéen er at illustrere sandstranden og havet, men havet er nu engang næsten aldrig blåt!

Hvis du gerne vil beholde den blå, så brug den meget lidt og ellers stil mere efter en grå-blå-ting. Uh, farver er ikke nemme at forklare i talesprog!

Fra Odense C
Tilmeldt 1. Mar 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med shoppen.

Jeg synes også den ser rigtig pæn ud, godt enkelt design der viser at det er en seriøs side. Er dog til dels enig i, at de blå kasser er for dominerende - har egentlig ikk så meget imod den blå bar i toppen af siden, men synes de er for dominerende i venstre side af menuen. De bryder ligesom harmonien på billedet, som du ellers pænt har fået skabt med billedet/logo i toppen af siden. Måske menuboksene i venstre side kunne ændres til en farve der harmonerer bedre med dette billede?

Jeg lagde også mærke til, at når man klikker på herreure, så kommer der en KEDELIG side frem hvor man skal vælge underkategori før man får noget reelt indhold. Det bryder jeg mig personligt ikke om. Jeg kan bedre lide, hvis man her får vist alle herreure, og så herfra kan vælge undermenu, hvis man ønsker at specificere sin søgning yderligere.

Mvh

Lasse


Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot shop. Blå farver kombineret med den lette grå/brune nuance er et rigtigt godt match. ved ikke hvor givtig det store hovedbillede har for forretningen på lang sigt, men det ser godt ud.

- Søgningen virker dog ikke... har prøvet i alle browsere (IE, FF, Chrome, Opera)

Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side og lækre ure!

Fint med billede fra klitterne - det ER jo bare Skagen.

Dog ledte jeg efter et sted, hvor jeg kunne læse noget om regulering af størrelse på urene. Kan de alle justeres af en selv, eller skal man til en urmager for at få det gjort?

Lagde mærke til på et af dame-urene (Swiss - 592SMXM), at der stod det var ægte diamanter, der var på. Kunne slet ikke se nogle diamanter, har du kopieret teksten fra et andet ur? Eller er diamanterne i urværket (ved forbavsende lidt om hvad der er inde i et ur)?

Lækkert at køre musen over billedet og få vist detaljerne Smile

Hvad betyder denne sætning? Fortsætter den et andet sted? 

Historien bag Jonsén Eftf. stammer helt tilbage fra 1946, hvor ....

Flot flot side - nu vil jeg gå ind og ønske et ur Big Smile

 

Venlig hilsen Lone

Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

... og lige en ting mere, jeg faldt over.

Størrelsen (højde, bredde, omkreds eller hvad det nu hedder) kunne også være interessant at vide.

Det er f.eks ikke pænt på mine arme med et lille ur, der skal helst være lidt størrelse på. Det får jeg ingen fornemmelse af på billederne.

Venlig hilsen Lone

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Bondekonen:

Dog ledte jeg efter et sted, hvor jeg kunne læse noget om regulering af størrelse på urene. Kan de alle justeres af en selv, eller skal man til en urmager for at få det gjort?

Den kommentar mindede mig lige om, at for mig er det næsten umuligt at finde et ur, som kan spændes langt nok ind til mine tynde håndled... En af årsagerne til at jeg næsten aldrig køber et ur – de fleste passer mig ikke alligevel. Så en beskrivelse af håndledstykkelse, uret passer til, ville da være lækkert!

 

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)