Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig distribution til PRIVATE - WEBSHOPEJERE SE HER

Side 12 ud af 12 (114 indlæg)
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke fulgt med i tråden, men da konceptet lyder spændende, har jeg skimmet det lidt.

Jeg lægger dog mærke til, at prisen beregnes efter volumenvægt. Det vil sige at pakker ofte bliver meget dyrere end vægten viser.

Normale b-c pakker med Post Danmark sendes efter vægt og ikke volumen. Så medmindre man sender små tunge ting, vil prisen ofte vlive højere, og priserne kan derfor ikke direkte sammenlignes.

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan, du har selvfølgelig ret i at det er efter volumen / vægt - men prøv lige at lave en test af de pakker du sender... så matcher det jo meget godt i forhold til det man sender med disse mål og så kommer det jo an på hvilke kartoner du bruger...  jo større pakker jo dyrere karton.. og jo mere plads der er fri til fyld i kassen jo større er chancen normalvis også for en transportskade...

Men prøv at lave en test af jeres emballage.. - jeg sender omkring 25 pakker om dagen og jeg har sjældent nogle pakker som jeg betaler for ekstra for...

Prøv at lave en test på denne side:

http://www.postdanmark.dk/cms/da-dk/Erhverv/LogistikLoesninger/Vaegt_og_formatgraenser_for_Erhvervspakker.htm

 

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Formlen lyder

 

L * B * H / 4000 = antal kg.  1 kbk=250 kg

 

 

 

Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Har netop gennemlæst denne tråd.

Kom Scandieuro nogensinde i hus med projektet, og i så fald er der nogle af jer herinde som bruger dem?

Håber at høre nogle erfaringer. 

Side 12 ud af 12 (114 indlæg)