Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til adsense

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Jeg har flere forskellige sites, hvor størstedelen af brugerne kommer fra USA. Jeg bruger udelukkende Google adsense, men synes ikke at det giver nok. Jeg har relativt mange klik, men CPM er alt for lavt.

Desuden kunne jeg godt tænke mig nogle lidt mere spændende reklamer end dem Google har at tilbyde.

Jeg ville lige høre jer (før jeg endevender nettet), om I kender gode sites jeg kan få reklamer fra. Det skal være sites der henvender sig decideret til det amerikanske marked, så tradedoubler, euroads, partnerads osv. kan jeg ikke bruge til noget ;)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes et væld af affiliate-programmer derude. Blot for at nævne nogle få af de større, er der Commission Junction, Clickbank, Pepperjam, Neverblueads.

Mere i stil med Adsense er sådan nogen som Bidvertiser. Deres annoncer skulle dog være mindre målrettede og mere generiske end Adsense.

Jeg har ikke selv den store erfaring med nogen af de nævnte, men nu har du i hvert fald et udgangspunkt at researche lidt ud fra.

Fra Roskilde
Tilmeldt 20. Dec 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Jeg har selv siddet i samme problem som dig med et site der primært (omkring 35%) har bruger fra USA. Jeg fandt ud af, at adsense gav rigtig godt på nogle typer sider, men rigtig dårligt på andre (rent eCPM). Derfor har jeg på de "dårlige" sider implementeret rene display (CPM) ads fra Tribal Fusion, og det giver nogenlunde (ihvertfald bedre end adsense). Dog skal man hele tiden prøve, at skifte lidt mellem de forskellige ads udbydere, da man jo ikke ved om f.eks. adsense pludselig giver bedre end tidligere.

Som en ekstra ting har jeg også lagt Konteras in-text links på - og de giver faktisk ret godt.

Derimod har jeg lige lanceret på en spansk og kinesisk version af min site - og her har jeg endnu ikke funde ud af hvad der giver bedst. Men det er ihvertfald ikke Tribal Fusion eller Kontera - det er 100% sikkert. Derfor vil jeg undersøge om der er andre CPM firmaer der er bedre - overvejer CPX Interactive.

Det var mine erfaringer. Håber du kan bruge dem.

Anders

 

 

Mvh Anders Ingeman Rasmussen Open Source Alternative - www.osalt.com

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 04:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt. tage et kig forbi min liste over partnernetværk i udlandet, men her er der dog ikke så mange amerikanske netværk på.

Hold også øje med Yahoo Search Marketing, som også har kontekstuelle tekstannoncer, men jeg mener ikke de tager ikke-amerikanske webmastere og websites ind i folden (endnu), medmindre dit website er stort.

En tredje mulighed er MSN AdCenter, her er de dog såvidt vides endnu ikke gået igang med at udbyde et AdSense-lignende netværk.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)