Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Levering af varer over 20kg til private imellem 15 & 21 til webshopejere

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Som et alternativ eller supplement til traditionel pakkelevering fra firmaer til private, har vi i firmaet Concept Connection udviklet et nyt leveringskoncept som ikke sætter begrænsninger for størrelse, format eller vægt.

Concept Connection leverer alle typer varebestillinger til private kunder, i tidsrummet kl. 15 – 21 på alle hverdage, i hele Danmark.

Har virksomheden pakker eller leveringer, der ikke bliver afhentet eller sendt retur, fordi kunden ikke er hjemme? - Så har vi løsningen!

Vi tilbyder en skræddersyet løsning til dit firma, med levering af varer, pakker og gods til private. På den tid af dagen hvor dine kunder kan træffes hjemme. Dette er uanset, om det er en lille pakke eller et helt vognlæs.


Hvordan blev ideen udviklet?

Jeg har længe tænkt over ideen, da jeg har undret mig over, at der ikke var nogen der tilbød at levere pakker og gods om aftenen. Dette kombineret med adskillige efterspørgsler på netop et sådant produkt gjorde, at jeg sammen med mine partnere besluttede at udvikle et nyt system.

Dette er baggrunden for firmaet Concept Connection. Udover leveringer til private tilbydes lagerstyring, pakning, plukning og samlet logistik til det enkelte firma. Således kan tiden kan bruges på mere salgs- eller kundeorienterede opgaver.

Vi har tilknyttet terminaler tæt på København og i Hørning ved Århus hvor selve hovedsædet er beliggende.


Mere information.


Hvis du vil have yderligere oplysninger kan du bruge nedenstående kontaktoplysninger. 

Tlf. 70701055, mail : anv@concept-connect.dk

www.concept-connect.dk

 

Med venlig hilsen
Andy Villadsen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)