Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det var en dag for 10 år siden......

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

  at jeg modtog mit CVR-nummer (som dengang hed et momsnummer) på en lille virksomhed som jeg stiftede på baggrund af resterne af en dot.com virksomhed.



Meget er sket siden da og i dag fylder MediaMouse 10 år !

Det er lidt syret at sidde og tænke på tilbage på den dag for lidt over 10 år siden, hvor jeg stod nede foran postkassen med en kuvert i hånden. I kuverten lå den udfyldte blanket hvor i jeg ansøgte om momsregistrering af virksomheden. Det var et stort øjeblik og jeg kan stadig huske hvordan det kriblede i maven i en kombination af usikkerhed, glæde og spænding vel vidende om, at nu var jeg igen var ved at tage et spring ud i noget lidt mere usikkert, men også spændende og udfordrende.

Det spring har jeg absolut ikke fortrudt og jeg glæder mig stadig over det hver eneste dag Big Smile.

Jeg havde egentlig planer om at skrive en længere smøre - som jeg plejer - Men jeg tror faktisk at jeg vil markere ved at holde dette indlæg kortere end mit sædvanlige gennemsnit Wink.

/Jesper

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke Jesper.. Vi andre er også glade for du tog springet, hvor skulle vi ellers få vores visitkort fra Big Smile

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Jesper

Et KÆMPE tillykke med virksomhedens årsdag Cake

Hvor er det skønt at vide det blev en kæmpe succes at du sprang på hesten igen og startede MediaMouse.

Jeg har selv lige rundet 3 års dagen for Min-mave og det var mindst lige så mærkelig en følelse, da firmaet er startet op mod alle odds.

Må din virksomhed få mange gode år endnu sammen med dig.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Stort tillykke med de første 10 år, håber de næste 10 år bliver dobbelt så gode. Yes

Venligst

René Buch

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke 10 års glæde er ikke så ringe Cake Håber ikke de

er gået for hurtigtAutomobile

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Rigtig hjertelig tilykke! Cake

Med de bedste hilsner fra

Mai

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

HURRA, HURRA, HURRA! Hvor er det skønt med en lille fest sådan en grå-kedelig mandag! Stort tillykke!

Fra Stakroge
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort tillykke med dagen! Det er altid rart at høre, når noget går andre godt. Håber I fejrede med manér.

Helene

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke Jesper! :-))

Fra Thisted
Tilmeldt 5. Nov 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Hvor er det dejligt at du og din virksomhed kan holde 10 års fødselsdag.

Jeg glæder mig til at kunne se tilbage om bare nogle år og se hvad jeg har opnået med min virksomhed og de drømme jeg havde til den. For drømmene er store.

Jeg nyder hver eneste dag at være frue i eget hus...Det er den bedste beslutning jeg har truffet i mit liv indtil videre. Så ligeså længe jeg er glad for at være selvstændig forbliver jeg det. Forhåbentlig først når jeg skal på pension ;)

Håber du skal fejre dagen med kage og hygge... samt mange fremtidige ideer til virksomheden.

Med venlig hilsen

Kontorservice Nord

Eva

 

 

 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)