Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger nyt webhotel

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,


Jeg søger mig et nyt webhotel. Jeg har http://surftown.dk/webhotel-erhverv (MEDIUM) .. Men da jeg desværre har for mange problemer med det, mit site går konstant ned, så står tit bare "service unavailble" på forsiden og det er jeg bestemt ikke meget for, det sker selvom der kun er 20-30 online på siden.. Går ud fra det serveren som bliver overbelastet og ville jeg ikke mene at den burde der..

Kender i et godt, hurtigt og solidt sted? Til samme pris eller gerne billigere...

Er til www.2tm.org

Venlig hilsen

Simon Brask

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon...

Vent til Thomas fra Surf-town svarer dig ... så kan han nok godt hjælpe dig med at få siden til at spille :) Man kan sige meget om Surf-town ... men de har styr på hvad de laver :)

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan varmt anbefale www.unoeuro.com

Jeg har været hos dem siden 2005 og har ikke haft nogen problemer.

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Hvad er jeres krav til webhotellet?

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med Mikkel, prøv og vent og se om ikke Thomas kan hjælpe dig.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

zimonb:
Kender i et godt, hurtigt og solidt sted? Til samme pris eller gerne billigere...

Der er vist dannet en surftown (rygklapper) fanklub herinde ;-)

Et godt bud på noget stabilt kunne sagtens være wannafind.dk, godt ry i branchen

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har oss surftown, webshop medium.. Aldrig haft ét eneste problem som de ikke løste på under 24 timer.. Jeg bliver.. :-) Men god jagt der er sikkert mange gode webhoteller derude

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

zimonb:

Hej,


Jeg søger mig et nyt webhotel. Jeg har http://surftown.dk/webhotel-erhverv (MEDIUM) .. Men da jeg desværre har for mange problemer med det, mit site går konstant ned, så står tit bare "service unavailble" på forsiden og det er jeg bestemt ikke meget for, det sker selvom der kun er 20-30 online på siden.. Går ud fra det serveren som bliver overbelastet og ville jeg ikke mene at den burde der..

Kender i et godt, hurtigt og solidt sted? Til samme pris eller gerne billigere...

Er til www.2tm.org

Venlig hilsen

Simon Brask

Hej Simon,

Det vil vi da meget gerne kigge nærmere på! Jeg har netop prøvet at ringe til dig, men det kontaktnummer du har oplyst til os eksisterer ikke længere?

Så vidt jeg kan se ud af din supportsag, så har du ikke sendt nogen supportmails omkring de oplevede problemer. Men jeg kan til gengæld se, at du har ringet i går og idag.

Såfremt dit problem endnu ikke er løst er du meget velkommen til at sende en mail på tf(a)surftown.com - for det skal da bare virke ;-)

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Har talt med Simon, og aftalt at jeg referer indholdet af samtalen her på Amino. Indledningsvist vil jeg gerne oplyse, at Simon på ingen måde er 'webkyndig' - du bedes selv bekræfte, så det ikke ser ud til jeg udstiller dig eller blindt proklamerer fejl 40 ;-) 

I forbindelse med nylig overtagelse af sitet 2tm.org har Simon også overtaget et Webhotel Erhverv fra Surftown. Jeg har oplyst, at vi (Surftown) gerne etablerer en udvidet monitorering for dette domæne, som bliver tilgængeligt for begge parter. Så er der nemlig et fælles udgangspunkt for løsning af problemet.

Men inden vi når så langt, så skal koden kigges igennem først og billederne optimeres.....

 

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale wannafind, jeg bruger dem selv, og det virker fint :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)