Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lokaler i Århus N Trøjborg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg går og pusler med en kontorfællesskab i det nordlige Århus (Trøjborg) i nogle super lokaler med plads til 10 personer men henset de aktuelle krisetider kunne jeg godt tænke mig at vide om der overhovedet er interesse for at leje eks. et skrivebord til 2500-2900/md. Det er ikke et tilbud som sådan så derfor har jeg ikke detaljerne klar, men mere en føler. Håber i vil give mig en respons inden jeg hælder en masse penge i sådan et projekt.
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontorfællesskab er en super idé. Vi har selv et i det centrale århus (mejlgade), vi har pt 3 frie pladser til 2100 eks moms, vi oplever det som utroligt svært at komme af med pladserne, ved også at der er andre fællesskaber rundt i Århus der har svært ved at komme af med pladser.

Men jeg er sikker på at hvis du gør dit fællesskab rigtig attraktivt skal du nok kunne komme af med pladserne :D

Held og lykke med projektet :D

Fra Århus
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for dit input. Vi har selv kortor i centrum i dag og er ved at være temmelig træt af parkeringen og det er vores kunder også så bla. derfor dette projekt. Det kunne bare være superfedt at få et par andre 'fede' personer med som kunne sparke noget liv i gaden. Jeg er så heldig har jeg har to personer der har sagt ja og de kommer fra to forskellige fællesskaber i centrum. Men du har nok ret med hensyn til at det er en svær periode men vi statser på at kunne spare lidt arbejde til vores 'lejere' og skabe noget mere end bare lige et kontorfællesskab. Nu må i se og så har jeg skrevet under på købet :-D
Fra Aarhus
Tilmeldt 12. May 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Med flere års forsinkelse. Blev det til noget jeres kontorfællesskab på Trøjborg?

Leder nemlig selv efter noget her i 2015 :-)

Mvh Julie

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)