Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad har Martin Thorborg gjort for dig?

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bedste, Martin har gjort for mig, er at være Martin. Og det er : Temmelig vanvittig - løbsk missil - stenbrokjøwenhavner så det fløjter - flabet som bare pokker. Nå ja - og så er han et af de få mennesker, jeg VIRKELIG stoler på. Og han er kanon hyggelig at drikke kaffe med på Starbucks i Boca Raton Cool

Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Den vil jeg da os være med på her:)

Det er Martin Thorborgs skyld at jeg!... aldrig ville være bange for at kaste mig ud i et nyt projekt - så længe jeg gør det passioneret.

Og at jeg altid tænker "Less Talk - More Action"... ikke at det er et ordssprog jeg kan citerer Martin for, men kender dig som en inkarnation af denne sætning. F.eks. når man, tre uger efter at have talt om en idé, tager den frem og taler om den igen - kun for at opdage, at Martin har sat handling bag ordene - hvor andre stadig er på drømmestadiet. Det har inspireret mig til mange af de ting jeg laver... og når jeg af og til hænger i bremsen, kan jeg høre hans hånlige "hold kæft mand"... og stik-kommentarer runge i baghovedet.

Tak for det kammerat;)

CEO / Partner @ Deducta Online Marketing

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Med farverig hilsen

Charlotte Eland  •   webgalleri - www.charlotte-eland.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg nogle gange efter en 16-18 timers arbejdsdag spørger mig selv om det er det værd, så husker jeg Martins "Iværksætter til jeg dør" hvor han så levende beskrev hele flowet. Så når han kan så kan jeg også....

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin er den der sørger for at jeg aldrig vender ryggen til mit firma. Han er konstant 'over mig', når jeg er ved at miste modet. Jeg er konstant inspireret af hans peptalk og når man tror han holder ferie, dukker han ubarmhjertigt op igen med sit resolutte tonefald. Ja, nu er det så blevet til - at jeg bare gør som han siger.... Confused

...og så kan det vel heller ikke gå helt galt Wink

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Simona - Uniquebook:

Ja, nu er det så blevet til - at jeg bare gør som han siger.... Confused

...og så kan det vel heller ikke gå helt galt Wink

Jo, for fan.
Han er Thorborg, han er megainspirerende, men han er altså ikke Gud (så vidt jeg ved).
Man skal ikke lade et idols ord styre sit firma. Man skal tage ansvaret selv. Ellers går det netop helt galt.
- men mon ikke også det er den dobbelthed, der ligger i dine smileyer?.

mvh Hans

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Simona - Uniquebook:

Ja, nu er det så blevet til - at jeg bare gør som han siger.... Confused

...og så kan det vel heller ikke gå helt galt Wink

Jo, for fan.
Han er Thorborg, han er megainspirerende, men han er altså ikke Gud (så vidt jeg ved).
Man skal ikke lade et idols ord styre sit firma. Man skal tage ansvaret selv. Ellers går det netop helt galt.
- men mon ikke også det er den dobbelthed, der ligger i dine smileyer?.

mvh Hans

Du har helt ret.. meeen... Thorborg ER gud Wink

Big Smile

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Simona - Uniquebook:
Thorborg ER gud Wink

Det hænger ikke sammen rent logisk:

Thorborg tror ikke på Gud - Thorborg tror på Thorborg - ergo Thorborg er ikke Gud....

Faktisk var jeg ved at forme et "slap nu lige lidt af"-indlæg, da verdensrigestemand's lidt mindre diplomatiske af slagsen dukkede op. Ros er sundt nok, men man skal passe på, det ikke bliver klamt.

mvh Hans

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

 

Det hænger ikke sammen rent logisk:

Thorborg tror ikke på Gud - Thorborg tror på Thorborg - ergo Thorborg er ikke Gud....

Det ved jeg da godt Tongue Tied

Jeg hopper ud af indlægget nu Zip it!

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thorborg er ikke Gud - naturligvis ikke. Thorborg eksisterer faktisk - og så er den jo modbevist.

I et land, der kan hylde en sang som "Flyv ikke højere end vingerne bær" (Lille Palle), hvor misundelsesafgifter ikke kender til politiske skel og hvor Jante stortrives selv hos de, der proklamerer, at de ikke ligger under for ham, er det ekstremt forfriskende med en Thorborg eller to.

Roses den, der roses bør. Og når samme Thorborg skal have hug, får han jo også det.

Lad det bare være klamt. Jeg synes, det er hyggeligt.

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)