Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giver E-mærket flere kunder?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer.

Jeg har flere gange overvejet at få E-mærket min webshop. Jeg er dog lidt betænkelig ved om det vil give flere kunder eller ej.

Jeg modtager både Dankort og kreditkort og har derfor PBS''s godkendelse af webshoppen. Jeg er selv ivrig net-shopper, hvilket også gør sig gældende for det meste af min omgangskreds. Men hvis der sidder potentielle kunder, som ikke ved, at en godkendelse fra PBS i høj grad dækker det samme som e-mærket, så kan man måske miste ordrer ved ikke at have E-mærket....

Hvad er jeres erfaringer? Jeg vil gerne høre fra både shop-ejere med og uden E-mærke og fra jer der shopper online.

Mange solskins hilsener

Camilla

 

Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg anser kun dette som en ivrig internet-shopper. E-mærket giver jeg ikke meget for, men det er måske også fordi at jeg kender pbs, reglerne omkring brugen af dankort på nettet osv. Det er andre ting end lige E-mærket jeg kigger efter, når jeg beslutter om jeg vil handle online ved et firma.
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan ikke berige dig med erfaringer med salget før og efter e-mærket, men jeg kan fortælle, hvordan jeg agerer som internethandlende.

Hvis jeg skal købe en vare og finder den samme vare i en e-mærket og en ikke e-mærket shop, så vælger jeg gerne den e-mærkede, selvom varen måske er lidt dyrere.

Jeg ved godt, at pbs-godkendelsen burde være nok, men jeg gider ikke bruge min tid på at diskutere med shopejere, som endnu ikke har fattet, hvilke krav, de kan stille. E-mærket viser, at du har taaget stilling til det og er bevidst om det.

 

Venlig hilsen

 

Hans

Tilmeldt 22. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har det lidt på samme måde, vi har samtidig også bankoverførsel i vores shop, som mange benytter sig af, og det må man ikke hvis man skal have E-mærket, så jeg frygter lige frem at vi mister ordre hvis vi fik E-mærket.
Mvh

Allan 

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Fra Thisted
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Fra  Gymnashop.dk Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Allan

hvor mange % benytter bank overførsel i din shop?

 

Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kontakt til en tøjbutik hvor 15% af salget foregår ved bankoverførsel eller check. Så det er da en væsentlig andel.




Tilmeldt 22. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg vil tro at det ligger et sted mellem 25-30% der bruger bankoverførsel, og så meget tror jeg ikke det giver ekstra hvis man har E-mærket.

Mvh Allan

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)