Hej Aminoer. Jeg har flere gange overvejet at få E-mærket min webshop. Jeg er dog lidt betænkelig ved om det vil give flere kunder eller ej. Jeg modtager både Dankort og kreditkort og har derfor PBS''s godkendelse af webshoppen. Jeg er selv ivrig net-shopper, hvilket også gør sig gældende for det meste af min omgangskreds. Men hvis der sidder potentielle kunder, som ikke ved, at en godkendelse fra PBS i høj grad dækker det samme som e-mærket, så kan man måske miste ordrer ved ikke at have E-mærket.... Hvad er jeres erfaringer? Jeg vil gerne høre fra både shop-ejere med og uden E-mærke og fra jer der shopper online. Mange solskins hilsener Camilla |
Giver E-mærket flere kunder?
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
|
Jeg kan ikke berige dig med erfaringer med salget før og efter e-mærket, men jeg kan fortælle, hvordan jeg agerer som internethandlende. Hvis jeg skal købe en vare og finder den samme vare i en e-mærket og en ikke e-mærket shop, så vælger jeg gerne den e-mærkede, selvom varen måske er lidt dyrere. Jeg ved godt, at pbs-godkendelsen burde være nok, men jeg gider ikke bruge min tid på at diskutere med shopejere, som endnu ikke har fattet, hvilke krav, de kan stille. E-mærket viser, at du har taaget stilling til det og er bevidst om det. Venlig hilsen Hans |
Jeg har det lidt på samme måde, vi har samtidig også bankoverførsel i vores shop, som mange benytter sig af, og det må man ikke hvis man skal have E-mærket, så jeg frygter lige frem at vi mister ordre hvis vi fik E-mærket. Mvh Allan |
VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.
Jeg har kontakt til en tøjbutik hvor 15% af salget foregår ved bankoverførsel eller check. Så det er da en væsentlig andel. |
Hej Jeg vil tro at det ligger et sted mellem 25-30% der bruger bankoverførsel, og så meget tror jeg ikke det giver ekstra hvis man har E-mærket. Mvh Allan |
VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)