Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS indløser af internationale betalingskort

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gennem den sidste tid har vi hos ePay løbende fået tilbagemeldinger fra vores kunder om, at PBSgebyrer på de udenlandske betalingskort er for høje. Vi har derfor gennem det sidste år arbejdet på at finde et alternativ til PBS. Dette har resulteret i, at vi har etableret et samarbejde med Euroline (SEB Bank) i Sverige om indløsning af internationale betalingskort på internettet.

Din virksomhed opnår følgende fordele ved at benytte Euroline som indløser:

  • Indløsning af Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro og Diners Club på internettet.
  • Det er gratis for din virksomhed at have en indløsningsaftale med Euroline. Hos PBS koster den international aftale DKK 3.500 i oprettelse og DKK 1.000 i årsabonnement.
  • Lavere transaktionsgebyrer end PBS.
  • Afregningsdage på mellem 1-28 bankdage.

Vi hjælper naturligvis din virksomhed gratis og uforpligtende med at få ansøgt Euroline om en indløsningsaftale.

Ønsker du mere information om Euroline, eller er du interesseret I at ansøge om en indløsningsaftale, kan du uforpligtende ringe på 9813 9040 eller skrive til os på info@epay.dk.

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Brønshøj
Tilmeldt 26. Nov 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Kanon tiltag! Jeg regner med vi ringer en af de nærmeste dage.

http://superolivia.dk - Få din indkøbsliste på mobilen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kræver vel at man vil ofre muligheden for at anvende almindeligt dankort?

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen,

Nej det gør det bestemt ikke. Hvis du har en aftale med PBS til danske kort (Dankort og Visa/Dankort), kan du stadig bruge den og så have din aftale med Euroline til de internationale kort.

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Jeg synes det er ganske fint med noget konkurrence til PBS. Det får dem til at oppe sig mere end de ellers gør.

Jeg ser dog nogle problemer:

1. SIKKERHEDEN! - PBS er faktisk et redningsnet både hos forbrugere og forhandler

2. Som kunde ville jeg stille mig stærkt bekymret over at man skal betale sine penge til en udenlandsk bank som man reelt ikke kender risikoen ved at betale til - PBS ved man ligesom hvor man har, og der kan man ikke miste penge.

3. Nu slår i på det er billigere end PBS - Vil det sige, at når der kommer en polsk forbindelse så vil i tilbyde en endnu billigere forbindelse til transaktioner? Hvorfor slår i ikke et slag for sikkerheden ved jeres nye produkt? Problemet er nok at man INTET kan læse om sikkerheden på eurolines hjemmeside...?

Jeg kunne ALDRIG finde på at hoppe på den med at få noget billigere i en så vigtig sag som mine transaktioner på min webshop. Det er simpelthen at sætte sin forretning under unødigt usikkerhed for så små penge... Iøvrigt er det et rigtig godt sikkerheds"salgstrick" at oplyse sine kunder om at man samarbejder med PBS om kundernes transaktioner, det ville jeg sgu' ikke gøre hvis jeg havde fravalgt PBS til fordel for en svensk bank som INGEN forbrugere i Danmark har nogen som helst relation til.

Men som kunden som aldrig kunne finde på at vælge den løsning synes jeg stadig det er godt med konkurrence til PBS... :-)

Mvh

Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

jeg kan så oplyse at med Euroline er man sikker

for det første så arbejder de sammen med pbs her i sverige ( så er det på plads )


3D-Secure er en sikkerhed som sikker ens kunder så sker der et eller andet så vil de kunne få dækket deres penge også tab som shoppen er dækket ind

og da alt her i sverige køre gennem pbs og ikke særlig dyrt for banker at få sådan en aftalte så er der en grund til at de går ud over de svenske grænser

bruger det selv og er mega godt tilfeds

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels,

Tak for din henvendelse og jeg vil da gerne aflive dine bekymringer her.

1.       Sikkerheden er bestemt ligeså god ved Euroline som ved PBS. Dine betalinger er garanteret af både leverandørerne og kortselskaberne (f.eks. Visa og Mastercard). Sikkerheden og reglerne er også blevet ensartet verden over via PCI-reglerne der gælder for alle leverandører, gateways og selskaber der håndterer kortinformationer. Du kan læse mere om PCI her: http://www.epay.dk/main/security.asp  (og det er lovgivningen der sikre dig som forbruger og virksomhed – ikke PBS).  

2.       SEB Bank – Euroline er nu ikke helt ukendt for danskerne (står bl.a. for Eurocard og Diners) og har 500.000 kunder i Danmark. Du kan evt. læse mere om SEB i Danmark her: http://www.seb.dk/pow/wcp/templates/sebarticle.cfmc.asp?DUID=DUID_A4B4824BE20E84DFC125707A004589B3&lang=dk&sitekey=seb.dk Jf. ovenstående er PCI reglerne igen fundament for at du er sikrede dine betalinger og at leverandøren er godkendt - derudover fungere dine betalinger og afregning på akkurat samme måde som hos PBS. Med det samme du modtager en betaling, modtager du også en bekræftelse retur (autorisation) på betalingen og at du kan hæve den. Derudover modtager du løbende adviseringer fra dem over dine tilgodehavende betalinger hos dem, igen ligesom du kender det fra PBS.

3.       Ja dette vil være markant billigere end PBS – gratis aftale ifht. PBS pris på DKK 3500 i oprettelse og DKK 1000 om måneden. Dette tiltag vi har valgt ved at tilbyde en ny leverandør til internationale betalinger kommer som en reaktion på at PBS d. 29. oktober sidste år valgte at sætte deres oprettelsesprispris op på den internationale aftale fra DKK 250 til DKK 3500 – uden forudgående meddelelse herom (hvem sagde monopol… :o). PBS gebyrer ligger desuden på 3,75% hvor Euroline kan tilbyde gebyrer mellem 1,6 og 2,2%. Euroline beskriver nu også deres sikkerhed fint på deres hjemmeside her: http://www.euroline.se/int/bransch_ecom.htm

Vi tilbyder dog dette som et alternativ til PBS og det er jo helt op til dig som kunde at vælge mellem disse leverandører. Sikkerheden for dine betalinger skal du dog ikke bekymre dig om.  

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Jeg tænker mest på kunden som handler på webshoppen - Han vil gerne være sikker. Jeg ved da med sikkerhed at Euroline da bestemt er ligeså godt som PBS, men det jeg prøver at sige er at i slår jer op som billige leverandører, det er ikke altid den bedste indgangsvinkel til et produkt som kræver max sikkerhed - Derved min lidt slet skjulte vittighed om en polsk bankforbindelse :-)

Som forbruger ville jeg føle en anelse usikkerhed at en dansk webshop har valgt en svensk forbindelse, ikke at der er det mindste galt med den svenske bankforbindelse men det er ikke det der er vigtigt for webshoppen, det er hvad der sker i hovedet på forbrugeren. Så kan man sige at man kan vælge aldrig at fortælle forbrugeren det, men det gør de fleste webshops nu alligevel for at sikre kunden at man har en solid baggrund for at tage imod betaling via nettet.

Som sagt, hvis i skal markedsføre det her til webshopperne, så skal i nok i højere grad alliere jer med Euroline om en fælles markedsføring af produktet, for jeg er da ikke tvivl om produktet er mindst ligeså godt som PBS' ditto, men det er ikke noget jeg ville vælge pga. nogle prisen men snarere fordi de rent faktisk havde et super-ry i Danmark og iøvrigt tilbød et bedre produkt end PBS. Det sidste kan jeg se de gør men det første som vel er det vigtigste i forhold til tryghed med at handle på nettet har Euroline bare ikke...

Mvh

PS. Jeg er iøvrigt kunde hos Epay med 2 forskellige webshops og synes rigtig godt om jeres løsninger så du må ikke misforstå mine indlæg som et "angreb" :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels,

Nej jeg ser det bestemt heller ikke som et angreb - det er jo et debatforum det her :)

Jeg vil dog ikke give dig ret i at forbrugerne evt. kunne føle sig mere usikker, for helt ærlig: de aner jo oftes ikke hvilken leverandør der står bag. Når kunden betaler via en dansk eller udenlandsk side er det jo blot vigtig at de kan genkende trækningen fra selskabet hvor de har købt noget (evt. Dell). De tjekker vel ikke om  (Dell, igen som eksempel) bruger en polsk indløser...?

Men når vi nu snakker sikkerhed, er der som skizo jo ganske rigtig angiver ovenfor mulighed for at man kan bruge 3D-secure standarden til sine betalinger og derved øge sikkerheden for brugen og dig som forretning. Du kan læse mere om 3D-secure her: http://www.epay.dk/products/paymenttypes.asp

Vi slår dog ikke på at dette er en billig løsning, bare for at man skal vælge dem, men at de er et rigtig godt alternativ til PBS og har været meget efterspurgt af vores kunder. At være billig i forhold til PBS er jo også relativ... det er alle deres konkurrenter jo og den eneste grund til at de ikke har fodfæste i Danmark er at vi har en dybt tåbelig monopol indstilling til dette fælles banksystem/virksomhed. Det er ikke et spørgsmål om sikkerhed, der er PBS ikke bedre end andre leverandører.

Jeg håber da også at vi er enige om at det er et godt alternativ og hvis du kunne tænke dig at prøve dem af som leverandør (du kan jo fint køre op mod både Euroline og PBS på samme konto hos os), er fordelen jo at det er gratis at oprette og have aftalen med dem :)  (den skulle jeg jo lige have med igen).

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra København
Tilmeldt 31. Dec 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig godt initiativ!

Jeg er stadig i gang med at sammensætte og kode min kommende webshop og har været frustreret over PBS' monopol. I får helt sikkert en ny kunde i mig! :)

/Claire

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)