Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg i gang?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne starte en webshop og da jeg er ny i faget, vil jeg gerne have nogle gode råd.

Jeg har følgende spørgsmål:

Hvilke selsskab bør jeg hoste hos?

Jeg er selv HTML inkompentent, hvordan finder jeg en løsning på opdateringer af siden?

Hvad vil en webmaster koste for at bygge en skabelon til siden?

Hvordan kommer jeg i direkte kontakt med leverandører, som er villige til B2B handel. Da jeg gerne vil undgå at være tvunget til at have et lager.

Hvordan bliver jeg CVR-registreret og hvordan får jeg Dankort-betaling på siden og hvad vil dette koste?

 

Mange spørgsmål, håber i kan hjælpe

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du kan starte med at søge her på siden. Der er flere udmærkede indlæg om dit emne, som jeg også selv benytter mig afSmile

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sende mig en mail på michael@skalspc.dk - så kan jeg lave et uforpligtende tilbud til dig.

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bavngaard

Ja det er rigtigt mange spørgsmål du har, men før du går igang med at finde ud af hvilken shop løsning, synes jeg du skal finde ud hvad du vil sælge. Det lader ikke til du har helt styr på dette endnu.

Jeg kunne også godt bare skrive jeg gerne ville give dig et tilbud på en løsning, men det får du ikke svar på dine spørgsmål af og meningen med dette forum er vel netop at der kommer nogle svar frem.

Mht. valg af leverandør af din webshop er der ca. lige så mange meninger om dette som der er webshop løsninger. Du skal vælge en løsning ud fra dit behov, der er stor forskel på pris og funktionalitet. Design af din hjemmeside er der også rigtig mange der kan klare, igen med skiftende kvalitet og pris. Så det kan man ikke give et endeligt svar på.

Flere og flere leverandører sender i dag gerne direkt til kunder, men der er stor forskel. Ideen er god fordi du ikke har lager og der er hurtig levering direkt til kunden. Men igen, find ud af hvad du vil sælge og afsøg så denne branche for leverandører.

CVR registrering er der ingen ben i, der er såmænd bare en blanket der skal sendes ind til Erhvervs og Selskabstyrelsen.

Dankort betaling kræver en indløsningsaftale hos PBS, som koster 1000 kr. pr. år. Dertil skal du regne med der kommer et månedligt abonnoment til betalingsmodul og webshop.

Spørg gerne igen eller send en mail hvis ikke du vil spørge offentligt :)

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej bavngaard!...

Først vil jeg lige sige at det da er dejligt med endnu en iværksætter :)

Når det så er sagt vil jeg sige at det er en ordentlig portion spørgsmål du kommer med her. Selv er jeg igang med at åbne en webshop og har indtil nu brugt over 3 mdr. på bare at søge info. Vi har først idag underskrevt en kontrakt med udvikleren af vores hjemmeside.

som Lars også hentyder til skal du igang med at søge info og sætte dig rigtig godt ind i tingene. Mit råd til dig, som jeg selv har fået af en god kammerat er at suge amino og google FULDSTÆNDIG tør for information! På den måde får du den info du søger, og samtidig får du sat dig så godt ind i tingene at du ved nøjagtig hvad du går ind til! og desuden vil du sandsynligvis falde over en del ting som du slet ikke havde tænkt over at du skulle tage stilling til!

Dette er det bedste råd jeg kan give dig. Det er benarbejdet der gør det sjovt og spændende at være iværksætter efter min mening :)

Måske du kan læfte sløret for hvilken shop du vil åbne? for vil da hellere end gerne dele ud af mine erfaringer :)

Rigtig godt aften!

Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bavngaard:
Hvordan bliver jeg CVR-registreret og hvordan får jeg Dankort-betaling på siden og hvad vil dette koste?

Webreg.dk & PBS

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)