Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Masseudsendelse af mails.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

herudover er det jo typisk også dumt - for nogle år siden var der en vinhandler der gjorde det samme - men en af hans konkurrenter var på hans mailingliste og fik derfor hele hans kundekartotek foræret... Stick out tongue

Min egen mail har været eksponeret i så mange år så jeg er lidt ligeglad, men jeg har da tit bedt folk om at tænke sig om netop fordi at de fleste ikke er interesseret i at deres mail spredes :)

jesper

Fra Videbæk
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Thomas

Er du gået over til Profollow eller hvad endte det med? Overvejer selv Aweber, men er kommet i tvivl. Hvad tænker du? Det ser ud som om, at du har prøvet lidt af hvert.

Kh

Lotte

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Entusiasten:

Kære Thomas

Er du gået over til Profollow eller hvad endte det med? Overvejer selv Aweber, men er kommet i tvivl. Hvad tænker du? Det ser ud som om, at du har prøvet lidt af hvert.

 

Hej Lotte,

Vi endte med at flytte over til profollow, men en måneds tid efter opdaterede Aweber deres system, så man kunne lave bedre segmenteringer, så man eksempelvis kunne segmentere efter hvem der havde åbnet en bestemt email, eller klikket på et bestemt link i en mail, så vi flyttede den primærer liste tilbage til dem, så vi nu bruger begge 2 udbydere.

Jeg har i mellemtiden prøvet mailchimp af med en lille liste, men havde lidt dårlige erfaringer med dem, da der var en af de godt 700 modtagere af et bestemt nyhedsbrev der klikkede på spam, og man ikke må have mere end 0,1% utilfredse modtagere, dog kam man køre hos dem gratis med en lille liste i lang tid.

Jeg ville dog prøve at tage et kig på getresponse også, da man som sagt kan sætte sit eget afmeldingslink ind på dansk, og har vist også en 2 ugers prøveperiode gratis.

 

Fra Videbæk
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Søde Thomas

Tak for dit svar - er selv i gang med et eksperiment og ville prøve at genere lidt mere trafik til mig blog www.lotte-bliddal.dk.. Jeg sælger ikke noget produkt dér, men vil gerne "lege" lidt. Se evt, lidt mere her: http://lotte-bliddal.dk/2010/06/20/angsten-og-eksperimentet/

Endnu en gang tak for din tilbagemelding Big Smile

Kh

Lotte

Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Officekonsulenterne:

jeg har undervist i Outlook og mailkultur igennem de sidste 10 år, og har ofte fået netop det spørgsmål. Der er ingen tvivl om at dataloven siger at det er ulovligt at offentligegøre andres mailadresse. Så EL-Retur gør helt klart noget ulovligt i at sætte alle adresser i til feltet.

Jeg har bedt min advokat om at undersøge det for mig for et års tid siden, og han er helt enig med mig i den sag!

 

 

 Det er forholdsvis nemt at skjule modtagerlisten, så gør ElRetur opmærksom på at de foretager sig noget ulovligt og hvis de ikke reagerer må spam bøde systemet igang.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)