Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorden kan man få ny kunder?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 

God dag,

 

Vi er en lille rengøringsfirma. Vi kan tilbyde MEGET godt pris for rengøringen.

Lige nu vi ville meget gerne får mere ny kunder (private/erhverv). 

Hvad er den bedste løsning for det? Hvilken annoncetype (for ikke så mange penge)  kunne virker best for os? Hvad mener I? Tak.

 

Mvh, Nepa rengøring

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Har du prøvet adwords? der betaler du kun når du får besøg på din hjemmeside.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nepa Rengøring:

 

 

God dag,

 

Vi er en lille rengøringsfirma. Vi kan tilbyde MEGET godt pris for rengøringen.

Lige nu vi ville meget gerne får mere ny kunder (private/erhverv). 

Hvad er den bedste løsning for det? Hvilken annoncetype (for ikke så mange penge)  kunne virker best for os? Hvad mener I? Tak.

 

Mvh, Nepa rengøring

 

Erhverv, tag en tur rundt i dit lokal område med en stor kasse røde æbler, præsenter dit firma og aflevere visitkort/folder sammen med et rødt æble. (Ham med æblet kan de altid huske).

Privat, smid en folder  lavet specielt til de private i postkassen, måske med et gratis tilbud f. eks "vi sætter gratis en toilet duft/renser i deres wc"

Det er et langt hårdt træk, men med ihærdighed kommer man langt.

 

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Facebook, twitter, blog m.v?

Martin Thorborg kommer med en masse guldkorn omkring hvordan man kan markedsføre sig på sociale medier. Du kan starte med at oprette en Facebook fanside eller twitter, hvor du f.eks. kan skrive om hvordan man fjerner fedtet fra vindueskarmen.

Du kan evt. også oprette en blog på gratis hjemmesider, hvor du giver tips omkring rengøring. Derved bliver folk opmærksom på din virksomhed, og du kan derved give en masse tilbud den vej.

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Facebook, twitter og lign. er nok ikke særligt godt for en lille virksomhed, som nok kun kan klare opgaver indenfor et mindre bestemt geografi. Disse medier er mest til webshops og andre virksomheder, som primært henvender sig til private eller sælger noget mere målrettet internettet.

Den billigste løsning ved private er, at få trykt nogen flyers og selv dele dem ud - det er hårdt, som tidligere nævnt, men så er det tilgengæld billigst.
Hvad angår erhverv, så kan du bruge med mødebooking, men det kan svært, hvis man ikke er god til at sælge. Derudover ren kold canvas, ved at opsøge virksomheder simpelthen. 

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Kijo

 

Det var en sjov god ide Yes

 

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du kan jo prøve at få et tilbud på mødebooking fra www.FreeTele.dk

På dén måde kan du sikkert få kundeaftaler hjem uden det store besvær.

Mvh.

ditbrugtmarked

Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo fint nok at ville reklamere for sin butik. Men ukritisk at smide sin URL i hovedet på alle, uden hensyntagen til hvorvidt det er fornuftigt, gør altså dit firma ret utroværdigt.

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nepa.

Jeg vil selv mene at I kunne få meget ud af at bruge Google Adwords, hvis det bliver gjort rigtigt. Omvendt er der allerede proppet med lignende firmaer på Google, som tilbyder noget tilsvarende, så det kan være svært at slå igennem, hvis I ikke tilbyder noget specielt, som kan skille jer ud. Som det allerede er nævnt her af andre, kan du tage på rundtur til potentielle kunder, men det kan også være et stort arbejde.
I kan også sende materiale ud (direct marketing), men der risikerer I igen at drukne i mængden. Det bedste ville, efter min mening, være at sende materiale ud og derefter følge op på det bagefter over telefonen. Det er vigtigt at I sørger for at følge op, da mange har tendens til at glemme reklamer. Omvendt er det et positivt signal, hvis I kan sige at I allerede har sendt materiale og gerne vil præsentere dem for et tilbud.
Der er selvfølgelig mange, som allerede har en leverandør af rengøring, men det koster jo ikke noget for dem at kigge på et tilbud fra jer, så det burde være let at få lov til at sende. Det er bare at komme i gang!  :) 

Uden at skulle reklamere for os selv, vil jeg foreslå at du læser en eller flere af vores blogindlæg på vores egen hjemmeside - måske de kan inspirere yderligere: http://www.nyekunder.dk/blog/23-02-09/salg-i-krisetider

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad vil du sige til hvem?

Det er det spørgsmål, du skal stille dig selv, når du er på kundejagt.
Hvem er din målgruppe? Er den geografisk afgrænset? Er det erhverv eller privat? Er det fortrinsvis gamle huse - eller nye?
Beskriv hvem du taler til så grundigt som muligt - sæt dig ind i deres behov. Hvad mener de om rengøring - hvad tror de om rengøringsfirmaer - hvor er deres skepsis - får de gjort rent i forvejen, eller skal du lære dem at få det gjort professionelt?

Når du ved, hvem du taler til, skal du spidse dit budskab til efter målgruppens ønsker og forventinger. Tag brodden af deres skepsis og stimulér deres positive forventninger. Signalér, hvem du er, og hvad du står for.

I dit tilfælde, er direkte kontakt den bedste vej frem.
Du skal ikke spilde krudt på store kampagner på nettet - måske skal du have en hjemmeside med kontaktoplysninger og firmaværdier, men det er ikke dér du skal bruge dit krudt. Du skal simpelt hen rundt og trykke så mange beslutningstagere i hånde som muligt - Æbleideen er fin - lav en lille flyer, som siger noget om æbler, sundhed og rent miljø, så æblet giver mening.
Eller find på noget andet, hvor du kan skille dig ud.

Hvis du primært går efter kunder, der skal have deres første rengøringshjælp, kan du aflevere en støvekost med dit telefonnummer på. Så kan de ringe, når den trænger til at blive brugt. Hvis du vælger at bruge penge på at give noget væk, er det vigtigt, at det har så høj værdi (evt. morskabsværdi) at det er svært at smide væk. Så længe de beholder din "Støvekost", beholder de også dig i tankerne. Og måske træffer de ikke lige beslutningen i dag.

Men måske skal du glemme alle spidsfindighederne og simpelt hen gå ud og tage kontakt. Hvis du får 1 kunde pr. 100 kontakter, skal du bare have 1000 kontakter - så har du 10 kunder - it's as simpl as that.

God kamp.

mhv Hans

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)