Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode SEO bøger og websites

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger nogle bøger og websites om SEO. Jeg ved at der er mange udbydere, og ville derfor gerne vide hvilke bøger/sites i har bedst erfaring med, og hvilke der er mest anerkendt.

På forhånd tak for hjælpen ; )

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skrev på et tidspunkt et blogindlæg om gratis SEO e-bøger til begyndere. Nogle af kilderne er måske ikke helt up-to-date mere, men det er i hvert fald et fornuftigt udgangspunkt, hvis du vil læse noget sammenhængende skriv om SEO.

Af sites kan jeg anbefale et par danske blogs, nemlig dem, der bliver skrevet af Thomas Rosenstand og Lars Bachmann.

I det store udland kunne sådan nogen som Seomoz og Search Engine Journal være værd at kigge på.

Og til sidst skal du ikke kimse af Amino som SEO-ressource. Kig denne del af forummet grundigt igennem og prøv efterfølgende nogle SEO-relaterede google-søgninger med site:amino.dk slået til. Her findes rigtigt mange guldkorn inde.

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som Frank siger, kan du få rigtig meget ud af SEOmoz. SEObook kan også være brugbar. Jeg vil anbefale dig et abonnement på én eller begge af de 2, hvis du er villig til at betale prisen. De følger udviklingen i modsætning til de 2-3 år game bøger om SEO og online markedsføring, jeg har stående på hylden. Det gør dem hele merudgiften værd. Og hvis der er noget, der er kendetegnet for SEO, så er det konstant udvikling Wink

Nu er Frank så dejlig beskeden, så jeg vil da lige nævne hans blog for ham, Den Synlige Mand, som ganske vist er relativt ny, men det er velskrevne, brugbare indlæg i modsætning til så meget andet crap, der findes derude.

God læselyst! Smile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)