Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kurervirksomhed har i nogle erfaringer?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

kigger lige med

Fra København
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Til jer der gerne vil ha mere og lave og som måske endnu ikke har en fast kundekreds. Så kan jeg varmt anbefale jer at benytte jer af www.flytbilligst.dk


De har enormt mange flytteforespørgelser hver uge. Det er en super seriøs flytte formidlings side hvor man kun betaler for de opgaver man ønsker at besvare.


Man kan på siden vælge hvilke regioner man ønsker og tilmelde sig. Her efter modtager man kun en mail når der en potentielt flytteopgave i ens arbejdes region. Du kan her efter gå ind på siden og se hvor opgaven er fra og til og hvor mange værelser det drejer sig plus evt. flyttedato. Hvis du syntes at det lyder som en opgave for dig er det først når du vælger at se alle informationer på kunden at du skal betale for flytte forespørgelsen. Du kan til en hver tid ændre dine regioner gratis.

Deres domain navn www.flytbilligst.dk har også vist at skaffe ekstra mange kunder til butikken i forhold til andre flytte formidlings sider. Når forbruger Googler springer det jo lige i øjnene. Men derfor tager du bare stadigvæk den pris for din flytning som du mener du skal.


Men prøv selv www.flytbilligst.dk


De kan kontakte dem på mail: info@flytbilligst.dk


Eller på tlf.: 36992403 Spørg efter Steen Bay
  

Skal du flytte? Finde det billigste flyttefirma lige her: www.flytbiligst.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bestemt ikke nemt at være lille uafhængig vognmand, dem jeg kender tjener ikke store penge og må hoppe og springe for de store, samt tage alle lorte opgaverne!

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun sige at Landstrygeren er det værste kurer firma der findes i danmark. Har selv været vognmand hos dem og NEJ man får ikke hjælp til opstart, de kan skaffe dig en bil fra deres eget leasing firma, de er ligeglade med dig som vognmand bare de får deres penge.

Jeg kan intet positivt sige om Landstrygeren, GLS og DPD.

Så hellere mindre centraler der kun tager vognmænd ind når de mangler og har kørsel til dem her kan jeg sige prøv AB Transport www.abtrans.dk

Mvh Michael.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)