Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad tror I?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Som skrevet i en anden tråd, overvejer jeg at arrangere en fest/sodavandsdiskotek for byens unge. Hvilke klasser synes i jeg skal have med?

Kun 6. og 7. klasser? 5.,6.,7. og 8.? kom med et bud.

 

Der ligger 6 skoler her i byen samt en privatskole - Nu skal festen jo være noget af et brag, så der skal samles en masse unge.

Med 7 skoler hvor mange tror i så jeg kan få samlet? skal jeg regne med at en 1/10 tager til festen??

 

 

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 02:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Når du har så små og så store klassetrin med vil jeg mene der kan opstå problemer...
Hold dem helst indenfor 1-2klassetrin...

Mange ældre har jo det problem med at spille seje så noget ender nok med at gå galt...

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 06:52
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg ville tage alle 4 klassetrin med, måske undlade 8 klasserne, da de alligevel kan komme ind på discoteker i den alder, hvilket jo er utroligt sejt  eller ik.

Jeg tror at 1/10 er højt sat, ihvertfald i starten, hvis det skal være et fast arrangement.

Lignende koncept findes og kaldes, her hvor jeg kommer fra, halbal... Hvor alle kan komme men ingen alkohol, der kommer så ofte et liveband og spiller mm. men det har været af mine klare overbevisning at det var mindre end 1/10 der tog med til dem...
Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kommer helt an på hvilket publikum du vil have. Dem der drikker alkohol eller dem der ikke gør.

Grænsen går ved 7.klasse, så inviterer du 7. - 8. - 9. klasserne med, så kan du være sikker på de gemmer alkohol i busken og kommer halv beruset. Og det er nok ikke de fedeste mennesker at have med hvis du inviterer 5. og 6. klasser.

 

Så hold dig til 4. 5. 6. klasser (uden alkohol) eller 7. 8. 9. klasser (med alkohol), der bliver bare ballade hvis du mixer dem.

 

mvh

Henrik

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skal holde dig til 6. - 9. klasse efter min mening.

Gøre det attraktivt at komme.

Formén adgang for alle berusede eller som ses have forsyninger ude i buskene.

Med andre ord send det signal, at det er fedt at være inde og ikke drikke alkohol.

Opret en mobiltjeneste, hvor der gives insider-information om
arrangementer - eventuelt flere informationer jo oftere man deltager.

Spred rygter ("På fredag dukker en kendt fodboldspiller op"). Så skal der også dukke en kendt fodboldspiller op.

Husk at konceptet har en god pr-værdi for kendte - at de også henvender
sig til deres unge fans og uden der behøve at være sprut, røg og
stoffer involveret - det skal dog ikke prædikes blot håndhæves.


Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle. tak for svar.

 

Jeg ved ikke om 1/10 er for højt sat - Her i byen har vi ikke nogle halballer el.lign. Jeg har desuden tænkt mig at samarbejde med skoler, institutioner og kommune, så billetsalg evt. kan foregå på skolerne - Det skal altså komme så tæt på så muligt.

Desuden er der god mulighed for pr i lokalsprøjten - Det kan måske hjælpe på at flere får lov af forældrene, da de ved lidt mere om det.

 

Altså det med klasserne er svært - For som der bliver sagt, det er ikke sejt at være 9. klasse hvis der kommer 5. klasser.

Jeg vil helst undgå en masse små fulde børn, så 9. og 8. klasse er nærmest udelukket. Vil 5./6./7. klasse ikke være okay? Jeg tror ikke 7. klasserne synes det bliver for "plat".

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvor går dem mellem 7. klasse og 18 år (lovligt) hen?
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)