Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på website ønskes.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey aminoer.

Jeg har udfærdiget et koncept som jeg nu ønsker et tilbud på. Jeg har opdelt konceptet i 2 etaper og ønsker et tilbud på 1 etape af konceptet.

Jeg har udfærdiget et oplæg til en kravspecifikation, der kan danne rammen om et tilbud.

Det jeg søger er kompetente udviklere, der kan gennemføre projektet fra a til z - dvs. inkl. designdelen.

Hvis du ønsker yderligere info eller ønsker 'kravspecifikationen' tilsende kan i maile til Ian (AT) Cemann.dk med 'Website tilbud' som refernce.

Jeg ville sætte pris på evt. referencer af tidligere udført arbejde - gerne link til hjemmeside.

Alt vel

Ian

 

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ian,

Kan du sige lidt mere om, hvad projektet går ud på? Er du ude efter et CMS, en webshop eller noget tredje? Det er svært at vide, om man har noget at byde ind med ud fra din beskrivelse.

Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob.

Som udgangspunkt kan jeg oplyse, at der i første omgang er tale om en 'traditionel' side forstået på den måde, at funktionerne er meget gænse såsom opret artikel, kommenter på artikel, upload billede osv.

Der er intet gennembrydende hvad angår funktionaliteten.

Hvilken teknologi, der vælges er jeg som udgangspunkt ligeglad med sålænge det er skalertbart, da jeg somsagt søsætter etape 2 senere i år.

Så om du udvikler i .Net, C#, java, PHP eller benytter CMS'er som TYPO3, Joomala eller noget helt andet er mig underordnet.

Håber det var svar.

Ian

 

 

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en mail. Jeg vil gerne se en kravspecifikation.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ian.

 

Vi er et professionalt design bureau.

 

Kontakt os på mail: CEO@Bluestar-Creative.com

el.

Besøg: Bluestar-Creative.com


Venlig Hilsen

Nicklas V. Pedersen.

CEO - Bluestar Creative

TLF: 60655130

Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak.

Jeg har modtaget rigtige mange henvendelser, hvilket jeg er rigtig glad for.

Jeg har dog modtaget så mange henvendelser, at jeg nu afventer tilbud og er i gået i gang med processen om at finde den rigtige sparringspartner for mig.

Jeg har derfor ikke behov for yderligere tilbud.

Alt vel

Ian

 

 

Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Ian,

Det er aldrig for sent at høre om en mulig partner. Orango består af professionelle og kreative medie/web- grafikere, samt velkvalificeret programmører. Orango kan løfte alle webbaserede løsninger. Besøg www.orango.nu, og se deres showcases. Læs lidt om Orango, de kan systemudvikle dine behov fra bunden.

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)