Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvklæbende papir

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vi overvejer som tidligere at printe vores etiketter selv. Dog er det ikke til at finde de selvklæbende etiketter vi leder efter.

 

På et A4 ark leder vi efter nogle der er delt på den lange led i midten og et hvor den er delt i 3 på den smalle led. Sådan her:

 

_________
|         |         |
|         |         |
|         |         |
|         |         |
|___  |____|

 

 _________
|                     |
|_________|
|                     |
|_________|
|                     |
|_________|

 

Jeg kan finde alle mulige andre eksempler på inddelinger, såsom her:

http://www.techmaster.dk/etiketter-blaek-og-laser-printer-c-28_404.html?osCsid=3edb51a68281f638aa2929ee2962f9d3

 

Har prøvet at søge rundt, men lige netop de 2 måder at skære dem på er ikke til at finde.

 

For at printe sådan nogle etiketter i rimelig kvalitet, hvad skal jeg så forvente af budget for printeren. Der er ikke særlige krav til hastigheden af udskriften. Mere at den er nogenlunde økonomisk.

 

Håber også i kan li' mine illustrationerWink

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Alternativet til etiketter der er forskårede er at printe etiketter på fulde ark og så skære dem manuelt til bagefter. En skalpel, skæreplade og stållinial vil stå dig i 2-300 kr. og med lidt øvelse tager det kun få sekunder at skære en etiket. Skal i lave mange så tag den med til en bogbinder/trykkeri og bed dem om at skære dem for dig.

Man kan også bestille forskårede etiketter hos etiketfirmaerne, det koster så prisen for en stanseform og for arbejdet (men formen kan genbruges) du kan evt. tale med Bjarne hos Kolbye i Skovlunde, han er flink til at hjælpe :)

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi sælger jo blandt andet etiketter, så jeg tjekkede lige hos vores leverandør, om de har dem..
Den lodrette kan jeg desværre ikke skaffe - men den tredelte kan jeg godt :-)

Der vil være lidt længere leveringstid, da det er en skaffevare (ca. 7-14 dage) og du skal købe kasser á 5 pakker (altså 500 ark) af gangen, da vi ikke kan bestille mindre portioner end dette af gangen..

Formatet er 210 x 99 mm pr. etiket/3 stk. pr. ark - arket er A4 størrelse.
De ligger i pakker á 100 ark og papiret er 70 gr.
Kan bruges til laser-, inkjet printere og kopimaskiner.

Priser er som de øvrige etiketter på vores hjemmeside; http://www.jakodan.dk/shopView.asp?page=12&ct=78

v/5 pakker: 65,00 kr. ekskl. moms pr. pakke
v/10 pakker: 60,00 kr. pr. pakke

Priserne er ekskl. moms of fragt, frit leveret ved bestilling for 2500 kr. ekskl. moms.

Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 26. Jan 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser da sørme også sådan ud..

Mange tak for det, de har fået en mail nu.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)