Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO på hjemmeside med flere sprog

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Flere domæner kan sagtens være en fordel, hvis det gøres rigtigt. Her er hvad jeg vil anbefale.

Analyser dit forretningsområde og saml de relevante søgeord for dit forretningsområde i relevante kategorier. (du kan på http://www.bufferzone.dk/søgemaskineoptimering.htm læse noget om hvordan du finder disse vigtige søgeord) Det er meget vigtigt at du laver denne analyse tilbundsgående og ordentligt.

 

 Leo

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bruge Google Wemaster Tools - Geo targeting til at målrette subdomæner eller underfoldere til et bestemt land.

Så du kan lægge dine sider på url'er som ditsite.com/de/fussball-training.html, og så sætte denne folder til at være Geo targeted mod tyskland, så er du godt på vej.

Mvh Jesper Jørgensen.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Så du mener, at det er bestemt ligeså godt at hoste alle sine fremmedsprogede sider på dotcom domænet og så geo-target siderne?

Hvad så hvis man har flere engelsksprogede targets? Vælger man så at lave et example.om/us og et example.com/uk ?

Jeg må erkende, at al den SEO bliver mere og mere tough. Godt man har nogen, som jer der kan lave det for meningmand. Dog bliver det ikke billigere at starte websites for de nye i branchen.

Med venlig hilsen

Flemming

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det bedste er at købe example.co.uk og få det hostet i England hvis man vil noget seriøst med SEO på det engelske marked. Det jeg beskrev er en metode der for langt de fleste vil være "godt nok". Men ja, du kan godt gøre det med example.com/uk/ for det engelske marked.

Mvh Jesper Jørgensen

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)