Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google - Politik til beskyttelse af personlige oplysninger

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg bruger google adsense som søgefunktion da jeg ikke har kunne finde andet brugbart - så jeg har noget der ligner 18 Danske kroner på kontoen..Big Smile

I dag fik jeg så en mail med bla "der kræver, at du gennemgår og foretager nødvendige ændringer i politikkerne til beskyttelse af personlige oplysninger for dit websted"

Betyder det så at jeg skal have en politik for beskyttelse af personlige oplysninger? Og i såfald er der nogle der kender en god søgefunktion som jeg kan menytte i stedet?

Mange tak...

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige kigget lidt på det, jeg kører også en adsense side, denne side har dog de oprindelige adsense reklamer. Er der en der lige meget kort gider fortælle hovedtrækkene hvad det er man skal for at overholde googles politik? Syntes de selv skriver det på en ret kompliceret måde.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg haar tidligere skrevet om dette - som også i princippet gælder hvis man bruger Google Analytics. Det handler bl.a. om, at Google jo opsamler noget bruger data og smider en cookie hos dine brugere. Google forbeholder sig stort set alle rettigheder - også med henblik på videresalg, og de kræver derfor, at dette er reflekteret i dine brugerbetingelser. For de fleste danske websites er dette en serøs forrringelse af de mest almindelige betingelser her.

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay mange tak for hjælpen, så det du i princippet siger at man bare skal have en side man kalder privacy eller noget andet fint, hvor man så fortæller at google gemmer dine oplysninger og måske sælger dem videre?

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres svar. Jeg havde ikke lige luret at jeg ikke behøvede at indsætte på alle siderne... hvis jeg indsætter det på resultatsiderne på søgefunktionen må det vel være fint?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)