Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælg mere på nettet - Outcome

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg i går morges stod op for at tage til seminaret "sælg mere på nettet" i Herning, tog jeg en beslutning. Kort fortalt besluttede jeg mig for at efterlade alle mine fordomme og stoltheder hjemme på kontoret og i stedet tage råd og ideer til mig.

Jeg har betalt 1500 kr. ex moms for at deltage, så skal jeg også have max. ud af indlægsholderne.

Thomas Rosenstand var første indlægsholder og emnet var SEO. Min liste af ændringer til shoppen og hele måden at drive min virksomhed på nettet tæller 24 punkter, nogle store nogle små. Indhold, links, opbygning, ja vi var rundt over det hele på det godt 90 min Thomas var på.
Nå jeg må ihvertfald holde øje med om man ikke kan komme til at lytte på Thomas en hel dag, for damn der var mange guldkorn.

Benjamin Gundgaard var næste mand på podiet og for mig nok også det der overraskede mig mest. Min liste tæller langt fra 24 punkter, men i stedet en hel anden indstilling til at håndtere kunderne på siden og arbejdet med dette startede 5 min efter jeg kom hjem i går.

Pludselig ser man sin shop fra en anden vinkel, her troede man stolt at man gjorte det sååå godt.....men puha der er pludselig mange ting der kan gøres bedre. Forskellen fra i går morges til idag er bare......at nu ved jeg det i det mindste, så på med arbejdshandskerne... for det er et område der kan BETALE sig at arbejde med.

Sidst og ikke mindst var det Martin Thorborg der stod for introduktionen af sociale medier, jeg fik 2 (for mig) vigtige punkter med fra Martin.

1. Et andet syn på social medier og en fandens masse inspiration til at arbejde seriøst med det. Jeg har allerede en detaljeret beskrivelse af kampagne jeg ønsker at starte på facebook, så glæd Jer :)
2. Jeg har en meget stor passion/drive for min virksomhed og det at iværksætte, dog har jeg ofte holdt mig selv tilbage fra ikke at give den 100 % gas fordi ....... ja jeg ved ikke helt hvorfor. Men indlægget og blandt andet videoen fra Thorborg.tv om personlig branding, har givet mig modet til at gennemfører mange at mine ideer i virksomheden, som ellers ikke turde komme op af skuffen.

Sidst og ikke mindst fandt jeg udaf at det faktisk er muligt at hente stor støtte til konsulent via væksthuset, så det vil jeg helt sikkert arbejde videre med.

Efterfølgende sidder man lidt med fornemmelsen at der er meget meget meget mere viden man kan indhente og at mere tid til hver ville have været bedre. Men nej jeg har arbejde nok til flere måneder også tager vi næste skridt på "sælg mere på nettet 2".

 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,
Egenligt kun en bekræftelse af din fine anmeldelse ... Jeg var også med i Herning sammen med en god kunde og en medarbejder. Det var et kanon godt arrangement med mange guldkorn for både "nye" og "gamle" internetfolk. Lad os håbe, at der laves flere af denne slags i fremtiden.

Forsat god Weekend!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, ville være skønt med et lignende seminar i København - glæder mig allerede.

Mvh Pernille

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tro mig Pernille, det er hele køreturen værd. (måske lidt sent at sige :))

Fra Frederikssund
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille,

Ja, det kunne være super, hvis os på Øen ikke skulle helt til Herning efter disse guldkorn :-)

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Peder Knudsen:

Hej Pernille,

Ja, det kunne være super, hvis os på Øen ikke skulle helt til Herning efter disse guldkorn :-)

Der kommer også et arrangement på Sjælland lignende det i Herning. Jeg ved at I allerede nu kan forudbestille gennem Anders fra One2Speak. Der var ikke mange ledige stole tilbage i Herning, så det kan måske godt svare sig at være tidlig ude :)

Personligt synes jeg arrangementet var meget inspirerende - især de sociale medier havde jeg glædet mig til at høre mere om, og mer vil ha mer, så glæder mig til at se hvad Thorborg brygger sammen i ePusher 3.0 :)

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 36
Fra  One2speak A/S Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak fordi I kom til Herning!

Super fedt, at I har fået så meget ud af arrangementet. Jeg synes bestemt også at indlæggene og sammensætningen var fin - men en fyldt sal med 230 passionerede deltagere, var som  jeg sagde i Herning, noget mere end vi havde forventet, selvom vi synes programmet var stærkt.

Jeg er rigtig glad for at I beskriver, at seminaret har været pengene værd. Det er vi heller ikke selv i tvivl om - alternativt ville Martin nok insistere på at vi tilbød gratis deltagelse! Det hele drejer sig jo om at der her og nu og i fremtiden bliver trykket noget mere på KØB knappen - og det synes jeg bestemt også dagen sigtede i mod og ramte godt - men det kræver selvfølgelig at man omsætter den indhentede viden til handling, så man foretager de korrekte ændringer.

Som følge af successen og utallige opfordringer til at gentage arrangementet i København, så er jeg i gang med at undersøge mulighederne for dette, og vil melde ud om dette hurtigst. Det bliver i givet fald når Martin er hjemme næste gang i juni måned - så må vi se om han har fået sine 10.000 followers på Twitter ;-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)