Det er meget enkelt :) hvis vi kan få folk til at gøre disse 3 ting, så har vi om 3 år en database med meget info om hver tilmeldte person, hvilket giver et godt boost i prisen på virksomheden ved salg.
Det er meget enkelt :) hvis vi kan få folk til at gøre disse 3 ting, så har vi om 3 år en database med meget info om hver tilmeldte person, hvilket giver et godt boost i prisen på virksomheden ved salg.
Det kan også meget enkelt betyde at der er mange der ikke vil tilmelde sig når man skal aflevere den slags info for et nyhedsbrev om tøjtilbud??
Sats hellere på at gøre nyhedsbrevet interessant og dermed give dine brugere lyst til at tilmelde sig...
/Jesper
Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl
Det er ikke muligt at ændre på sin tilmelding efter man har oprettes sig første gang.
Ang. køn er det for at kunne lave 2 separate nyhedsbreve - et med pigetøj og et med herretøj.
Interesserne kan også give anledning til at vi sender nyhedsbreve ud til specifike grupper, f.eks. rejser, hvis vi på et tidspunkt laver et samarbejde med et ung rejs bureau som vi kører en kampagne med. Dette vil også kunne give nyhedsbrevene et pift.
Dog skal det siges nyhedsbrevet er ikke prioteret som noget specielt vigtigt i markedsføring - der bliver lagt langt store vægt på f.eks. vores facebook side.
Grunden til dette er at vores erfaring siger os at nyhedsbreve er ved at dø - der er ganske enkelt for meget spam til folk gider åbne dem mere. Derudover er vores målgruppe måske ikke dem der lige tjekker deres email hver dag, og til sidst virker nyhedsbreve tit utroværdige fordi grafisk materiale bliver deaktiveret medmindre forbrugeren har tilføjet afsender til sin adressebog.
Facebook derimod, tror vi meget på.
Er der andre ting i kunne have kommentarer til? opsætningsmæssigt af siden? fremvisningen af produkterne?