Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor lidt skal der til før der er tale om duplicate content ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Aug 07
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 06:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der vil på stort set alle websites være en smule duplicate content hvis jeg har forstået problemstillingen korrekt. Menupunkter, adresse-tekst neders på siden o.l.

Men hvor lidt eller meget skal der til for at der er tale om duplicate content?

Jeg har f.eks. en side hvor der nogle gange vil komme en tekst der går igen på andre sider. Der vil udover denne genganger dog også være andet tekst.. men er det et problem?

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingen der ved helt præcist hvor meget eller hvor lidt dup content der skal være på en side før den kan betragtes som imod søgemaskinernes retningslinier.

Du bør som udgangspunkt udforme sider med unikt indhold på hver side, men en kortere tekst, der er ens på flere sider skader ikke. Sørg dog altid for at hver side indeholder overvejende unikt indhold.

 

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Google og andre søgemaskiner kan helt sikker godt finde ud af f.eks. at se bort fra en adresse i bunden af siden og ligende.

Generelt tror jeg du kan slappe helt af medmindre du kopiere tekster fra f.eks. leverandørere, du genbruger store dele af dine tekster mange gange (f.eks. på alle produkter i en gruppe) eller dit website er kodet mindre optimalt så der er forskellige links til det samme indhold.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg vil også sige at du nok ikke skal være nærvøs for at google tager din menu osv. som dublicated content. Google er rigitg klog og skal nok kunne skælne på en retfærdig måde.


Mvh.

Nikolaj Bomann Mertz

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)