Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en artikel?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 254
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

I hvilket prisleje ligger prisen for en artikel skrevet af en freelancer?

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er det samme som at spørge hvad et hus koster. Tja, hvad koster et hus?

Det kommer an på mange faktorer, ligefra hvor dygtig freelanceren er til hvor mange ord der skal skrives, og til hvad emnet handler om.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Det afhænger af hvor lang artiklen skal være, hvor mange kilder der skal ind over og hvor den skal bringes.

Hvis det er en konkret opgave, så send en mail. Jeg har min journalistkollega siddende ved siden af mig og jeg kan få ham til at give dig et overslag, hvis du har nogle flere detaljer.

Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 254
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene.

Ja jeg var selvfølgelig lidt forberedt på at det var et meget bredt spørgsmål, som det kunne være svært, at give et konkret svar på.

Jeg har ikke en konkret opgave klar - jeg er mere interesseret i at finde ud af, hvad det evt. vil koste, så jeg ved, hvornår det vil være aktuelt at begynde at bruge freelancere i større omfang på Jobfisk.dk.

Er det mest almindeligt, at der afregnes per opgave, eller per antal ord - her taler vi alm. journalistiske artikler, måske med et inteview eller to (igen et meget bredt spørgsmål, men man skal jo begynde et sted... Wink  )

Fra København
Tilmeldt 22. Oct 05
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

http://www.journalistforbundet.dk/sw1996.asp

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Har du set på Elance.com?

Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret. Det er lidt svært at komme med et tilbud, når opgaven ikke er klart defineret endnu. Men fortvivl ikke :-) Du er velkommen til at maile en konkret opgave til mig på cgb@zepzion.com, og så kan vi tage den derfra. Hvis opgaven ligger inde for vores kompetencer, kan jeg tilbyde et uforpligtende tilbud med et prisloft på den konkrete opgave. Den amerikanske metode med aflønning pr. ord bryder vi os ikke om, da det ofte fjerner fokus for indholdet.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)