Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGES: Lager med kontor i Flensburg/nær grænsen på tyskland siden.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej derude allesammen.

Jeg mangler et lagerhotel/lager med et tilhørende kontor, vi kan bruge ligefra 50 kvm lager til 800kvm samt kontor fra 20-150kvm.

Er der ikke nogen af jer herinde der kan hjælpe, kender i et sted man kan finde dette, eller kender i nogen der har noget lignende ovenstående til leje eller til salg, så kontakt mig meget gerne!

MVH

Kim Sand Sørensen  

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Det har jeg allerede gjort, og de har åbenbart ikke ret meget plads, selvom de efterlyser flere virksomheder, så kan jeg ikke engang leje, 100kvm?!

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay, det var da ærgeligt
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Ellers søg lidt efter ejendoms mæglere i flensburg, det lidt underlige er at sådan firmaer også står for udlejning ;-)

Er selv ved at søge bolig dernede, og er faldet over et par stykker i min søgen, de er også engelsk talende, hvis det tyske kniber.

http://www.grundwert-immobilien.de/
http://www.densch-schmidt.de/kunde/index.html
http://www.wohnungsvermittlung-mueller.de/

Om de står for udlejning af erhvervsejendomme, ved jeg så ikke, men det da en mail værd at forsøge :-)


Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har søgt på alle den slags mægler sider, samt immobilienscout24.de som er den største og immopool.de osv...

Så det jeg håbede på her, var mere en som kendte en som kendte en anden, som have et lagerhotel med kontor til.

 

Men det er utroligt svært at finde nogen der har noget lignende dette. Jeg kan ikke forstå at det ikke er mere udbredt for eksempelvis danske webshops, at finde et tysk lagerhotel, hvor de kan få sendt deres varer til, som der kommer fra deres tyske leverandører da dette kan skære utroligt meget af fragtprisen og leveringstiden. Så det kan være at vi er nødt til selv at banke noget på benene..

 

Mvh

 

Kim

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad med at tage en tur derned og kigge i (små)industriområderne - ofte
er der jo nogen som blot har et skilt stående om, at de lejer
erhvervslokaler ud.
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg prøvede for et par uger siden, og fandt da også et par stykker, men ja jeg regner med at gøre det i morgen, under alle omstædigheder, så selvom jeg bor i Aalborg, så er  jeg sgu nødt til det.

 

Ellers nogle gode ideer? smide en annonce i flensburg tidende?

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

har det stadig interesse med lager / kontor i Flensburg.... så kan det være vi kan hjælpe....

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)