Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt system til en webshop?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så er der også vores system som er gratis og inkl. fuld support :-)
Her har du også frie tøjler til at rode med skabeloner på html niveau.

www.ShoppinNet.com/shop.asp

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes mange der kan hoste Magento, og Virtuemart kan på ingen måder sammenlignes med Magento. Virtuemart er en gammel udbanket golf 2 hvor Magento er en ny Mercedes... bare for at bruge et "billede" - jeg ved godt hvad jeg helst kører i.

Men ret skal være ret - Virtuemart er måske nemmere for den uøvede, men det er fandme også et meget ringere system - både for brugerne/de handlende og for forretningen.

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas:

Hej amino´er

Nogle som kan anbefale et godt system til en webshop.
Min shop skal være i stil med www.nelly.com, gerne indeholde nogle af de små features som nelly.com har, fx. når man klikker på et produktbillede osv.

Dog skal jeg kunne implementerer mit eget design, det skal være let at uploade nye vare, rette tekster, systemet skal have eget varelager og hvad der ellers høre til af ting til sådan et system.

Systemet skal være let og tilgængeligt for mig og min partner, da vi ikke er programmører.
Vi skal os have nogen til at sætte designet op i shoppen. Dog laver vi selv designet.

Hvad ville sådan et system koste som engangsbeløb eller i abonnement hver måned?

Håber nogle kan hjælpe???

Mvh. Nicklas

Hej Nicklas,

Du kan prøve at kigge på SmartWeb, som har et rigtig fedt shop system der uden problemer vil kunne opfylde dine krav. Derudover skal Wannafinds Hosted Shop også nævnes.

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas:

Hej amino´er

Nogle som kan anbefale et godt system til en webshop.
Min shop skal være i stil med www.nelly.com, gerne indeholde nogle af de små features som nelly.com har, fx. når man klikker på et produktbillede osv.

Dog skal jeg kunne implementerer mit eget design, det skal være let at uploade nye vare, rette tekster, systemet skal have eget varelager og hvad der ellers høre til af ting til sådan et system.

Systemet skal være let og tilgængeligt for mig og min partner, da vi ikke er programmører.
Vi skal os have nogen til at sætte designet op i shoppen. Dog laver vi selv designet.

Hvad ville sådan et system koste som engangsbeløb eller i abonnement hver måned?

Håber nogle kan hjælpe???

Mvh. Nicklas

Hej Nicklas,

Du kan prøve at kigge på SmartWeb, som har et rigtig fedt shop system der uden problemer vil kunne opfylde dine krav. Derudover skal Wannafinds Hosted Shop også nævnes.

Mvh. Jeppe

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hartz19:

Du kan prøve at kigge på SmartWeb, som har et rigtig fedt shop system der uden problemer vil kunne opfylde dine krav. Derudover skal Wannafinds Hosted Shop også nævnes.

Mvh. Jeppe

Smartwebshoppen og Wannafinds Hosted Shop er én og samme shopløsning. Når det er sagt, så vil jeg give dig ret i, at det e ren suveræn shop.

 

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oxkjær,

Det var jeg ikke klar over. :)

Forskellen på de to må så være selve prisstrukturen? Pakke-løsninger kontra modul-baseret.

Mvh. Jeppe

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hartz19:

Forskellen på de to må så være selve prisstrukturen? Pakke-løsninger kontra modul-baseret.

Det er korrekt - som jeg ser det ihvertfald :-)

 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal nok hellere sammenligne magento med et ic4 tog...

Der er mange børnesygdomme og skaleringsproblemer så det basker - men selvfølgelig hvis man bare stirrer sig blind på indpakningen så kan det være svært og forholde sig til realiteterne.

Magento er uden tvivl på sigt en rigtig interessant løsning - men klap nu lige hesten inden det oversælges som det 8. vidunder - det er mange fejl og problemer og der er langt igen.

Tilmeldt 1. Oct 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Magento + magentohotel.dk = Mercedes!

Du kan teste:

http://Firmagaveperten.dk, http://northsport.dk eller http://Brdr-sorensen.magentohotel.dk for at se hastigheden!

Mvh
Jesper

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)