Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KRAAB promotion

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hi!

Nu er det snart ved at være tid til at KRAAB Clothing virkelig skal promoveres. Vi er ved at ligge sidste hånd på vores første produktkatalog og skal derefter ud og finde forhandlere / distributørere, vi vil gerne vise dem konkret hvad vi vil gøre for at promovere mærket og har indtil videre en lille liste, der ser nogenlunde sådan ud:

- Konkurrencer på nettet, aftaler er allerede blevet lavet med nogle rigtig gode sider, der matcher vores målgruppe perfekt

- Sponsoraftaler på nettet - er også på plads

- Diverse events, både musik og skaterevents har vi prøvet og det er også noget vi vil forsætte med

- Pressemeddelser er også noget vi vil kigge en del nærmere på

- Samples til magasiner og blade, der kunne tænkes at anbefale vores tøj skal sendes ud

- Finde kendte skatere / musikere der vil gå i vores tøj

- Reklamere ude i de forskellige skatehaller

Men jeg er stadig meget interesseret i flere ideer til hvordan vi kan promovere os, især gerne lidt skæve ideer, der virkelig vil kunne skaffe os omtale... Så alt hjælp vil virkelig blive værdsat ;) Eller hvis nogen har nogle gode erfaringer til hvordan man kan bruge nogle af de overstående metoder på en god måde vil jeg meget gerne høre nærmere om det...

mvh. RENEGADE
KRAAB CLOTHING // STREETWEAR

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes da du har tænkt på det meste!

Har du oprettet adwords??? :-) Det er vist næsten et must efterhånden *G*

 

Vi kan måske hjælpe dig en smule med vores hjemmeside.. lige pt er det ganske gratis at benytte vores side (klik på banneret). Vi er lige startet op, så der mangler stadig at ske en masse hos os men vi ligger da gerne dit produktkatalog op på vores hjemmeside. Vores side er delt ind efter byer og dit katalog vil så blive tilgængelig ud for de byer hvr dine forhandlere ligger. Nu vil jeg ikke lige belaste tråden her mere end højst nødvendigt... *G* men er du interesseret så sig til så snakker jeg gerne videre i timevis... (hihi... stopknap forefindes! *G*)

 

:-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rene

Lige en idé.
Få lavet en ordentlig stak stickers med jeres logo,
eller andet som kan pirre nysgerrigheden hos scaters.

Jeg tror jeg ville lave dem som en slags PostIt stickers, så folk får lyst til at rive den af
og putte den i lommen.

Hav altid en bunke i lommen. Og sæt dem op hvor jeres målgruppe færdes.
Og selvfølgelig ikke på steder hvor i bliver upopulære over opklæbning ;)

Nem og enkel måde at få jeres logo eksponeret.

Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft

Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ida

Tak for svaret  - mht. stickers så er det noget vi allerede har fået lavet - jeg kan se du også er fra 7400 så hvis du kigger dig rundt omkring inde i centrum burde du kunne få øje på nogle af vores stickers  De bliver i øvrigt delt gratis ud nede i HURRICANE skateshop nede i fonnesbechgade...

mvh. RENEGADE
KRAAB CLOTHING // STREETWEAR



Med venlig hilsen
René Nielsen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)