Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk - Engelsk , Navn???

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. May 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mig og en ven har lavet en webshop, men vi ved ikke helt hvad den ska hedde, vi sælger forskellige pleje produkter og parfume m.m.

Vi har tænkt på nogle navne men syntes i vi skal have et dansk navn: www.face.dk eller www.ansigt.dk

Hvad syntes i ? eller skal vi vælge et navn som ikke betyder noget??

 

Mvh.

Simon K

Fra København
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 62
Fra  Danish Mind Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej simon - 

Hvis valget står mellem ansigt og face - så klart face. det er lidt mere sexet end ansigt. 

MEN hvis I bare overvejer at udvide sortimentet til andet end ansigtspleje - så ville jeg nok finde andet navn - hvad ved jeg - har ikke tænkt længe over det - men noget med "care4you" (er sikkert taget) "caredelux" - "beauty4you" - "beautycare" - "beautyproducts" - Altså et navn, der signalerer noget rigtig lækkert - måske skønhed - det er nødvendigt hvis vi kvinder skal klikkeind på sitet.

God fornøjelse

Helle

Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Brazil Event Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

man kan bruge rigtig meget tid på at tænke på navn og det synes jeg faktisk også man skal gøre. da det er lidt vigtig selv om nogen mener at man bare skal komme igang, men man kan hurtig komme til at bruge mange penge ved at skulle skifte navn senere. jeg selv har lige været igennem helle den proces og heldigvis har jeg haft tid til at bruge tid til at tænke længe over navn da mit produkt ikke har vret klar før nu lige om lidt.

så tænk på at det skal være sigende og dækkende over det i tilbyder. I kan også kigge på jeres koncept hvad er speciel lige med jeres koncept så i kan hænge navnet sammen med det. tjek f.eks. andre som i betrakter med et godt navn hvad er det lige der er godt ved deres. f.eks. bodyshop det er noget til body og de har en shop meget simpel og nemt at huske. jeg tror bokstavekombinationer kræver meget reklame før det har en effekt eller dem son har et navn der ikke siger noget om hvad de har med at gøre.

held og lykke med det.

Bonita

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Fx. hvis i nu både sælger ansigts pleje produkter og parfume virker navnet face/ansigt ikke særligt beskrivende da det i mine øre vil betyde at i kun sælger ansigts produkter,.

 

fx. billigvoks.dk <-. ville man hellere ikke forbinde med en webbutik som sælger andet end voks

hvorimod

made4men.dk <- tænker man at de sælger alt inden for grooming til mænd.

 

tror bare det er vigtig at navnet er noget som man nemt husker og ikke noget man nødvendigvis forbinder med jeres produkter.

hvad med

bodyandsoul

careURbody

bodyANDface (BAF)

BAF.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)