Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en Wacom???

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 16. Nov 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle kreative hoveder :)

Jeg ved godt jeg sikkert skriver det forkerete sted Embarrassed ... men jeg tror det er her at flest kreative sjæle vil se mit spørgsmål ;O)  (Og I er nok de eneste der ligger inde med denne slags dimser)

Har du en Wacom tegneplade du vi af med? Jeg kunne nemlig godt tænke mig at købe en brugt! Gerne en Wacom Intuos3 A5 eller A4.

Det ville selvf. være et hit med en Wacom Cintiq 21 UX ... men sådan en er der sikkert ingen der vil af med ... men hvis der er, vil jeg da gerne høre prisen  Big Smile

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har én inde i skabet - jeg kan ikke huske, hvad den hedder - skal nok lige tjekke det.

- Edit: Der står CTF 40 bag på den - det er en billigmodel

 


mvh Hans

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en Wacom Cintiq 21 UX, men du må vriste den ud af mine kolde, døde hænder for at få nallerne i den ;-)
(Mmm... hardwaregasm). 

Måske en tur forbi Den Blå Avis ville gøre underværker, selvom jeg kan se, at der er én der forsøger at sælge en A6 Wacom Bamboo til 1.000 kr., og den koster en fjerdedel i butikkerne. 
Eftersom du kender Cintiq'en, går jeg ud fra at du har lidt erfaring med Wacom? Hvis ikke, vil jeg klart anbefale dig at vælge Intuos-serien, selvom den er dyrere end de andre. Jeg har ikke erfaringer med Bamboo, der er de billigste, men købte en engang en Graphire, der er i mellemklassen tror jeg, og der er altså klassers forskel.

Held og lykke med jagten.

 

EDIT: Jeg kan ved nærmere gennemlæsning se, at du allerede søgte en Intuos, så min information var overflødig. Jeg blev bare så excited over, at kunne blære mig med Cintiq'en, til én der rent faktisk vidste hvad det var ;-) 

Fra Rødovre
Tilmeldt 16. Nov 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Hans: Tak for dit svar ... men desværre ... det SKAL være en Wacom. Ellers tak fordi du ville kigge Huh?

 

Til Lone: Hi hi ... jeg tænkte nok der ikke var nogen der ville gå af med deres cintiq 21 UX  Big Smile  Jeg ville HELT SIKKERT også blære mig, hvis jeg havde sådan en!!! ... Må bare ha' den, på et tidspunkt Stick out tongue 

 

Tak begge to Smile

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

  Som Lone skriver, så er Wacom Intous bare pladen hvis man vil have en tegneplade og godt vil ofre lidt ekstra penge.

Vi har 4 stk. i MediaMouse og den dag de forlader virksomheden er den dag hvor de definitivt er døde. Det er så dog ikke helt rigtigt i og med at jeg har den ene i min taske sammen med min bærbare - så teknisk set forlader den virksomheden indtil flere gange om dagen.... Geeked.

MEN, set i lyset af at den serie (både Intious 2 og 3. generation) er så gode og alle er glade for dem, så vil jeg faktisk anbefale dig at købe en ny.
Jeg kunne godt være nervøs for at de få som er til salg enten har en defekt eller decideret er slidt ned. De fleste som opgraderer deres gamle Wacom køber typisk en nyere eller større model, men flytter så blot den gamle over på en anden computer, eller netop bruger den sammen med en bærbar eller blot gemmer den, fordi de ikke næner at skille sig af med den.

Blot et tip herfra en som har 15-16 års erfaring med diverse Wacom-plader Cool.

/Jesper

Fra Rødovre
Tilmeldt 16. Nov 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Tak for rådet ... jeg tror du har ret! Der også noget fedt over at pakke en helt ny og "crisp" dims ud  Wink  

Venligst Rikke

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænkeboks:

Til Hans: Tak for dit svar ... men desværre ... det SKAL være en Wacom. Ellers tak fordi du ville kigge Huh?

Jamen det ER en Wacom. Men jeg kan da godt forstå, du hellere vil have en ny og federe model. Denne er her helt simpel - jeg købte den for at prøve af, om jeg kunne erstatte min mus, som jeg ikke kan tåle at bruge. Det kunne den ikke - derfor bor den nu i skabet sammen med de krøllede usb-kabler.

mvh Hans

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hvis nogen gerne vil prøve, hvordan det er at bruge sådan én, så låner jeg den gerne ud.

mvh Hans

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:
derfor bor den nu i skabet sammen med de krøllede usb-kabler.


Uhhhhh.... en Wacom-plager....!  Indifferent
Man kan altså få livstid for at holde sådanne indespærret i skabe/kældre eller tilsvarende. Så se du hellere enten at få den lånt ud eller få hooket den op på computeren Wink.

/Jesper

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Norbøll:
Uhhhhh.... en Wacom-plager....!  Indifferent

hehe - jeg går i det mindste ikke ind i skabet og laver børn på den, vel... Wink

mvh Hans

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)