Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en Wacom???

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

  Hans,

Kan du læse resten af nummeret bag på pladen? CTF 40 kunne godt tyde på at det er en Graphire 2, men det kan også være en 3'er eller tilsvarende.

/Jesper

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

Har også selv en Volito2 liggende opgav dog hurtigt at bruge den.... men det er også min eneste erfaring med den slags...måske jeg skulle give den lidt mere tid, eller købe en bedre...

Købte min I Netto for 99 kr.

 

 

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en stor stående derhjemme. Tror det er en A4. Og der et den der grå wacom. vi købte den for ca et år siden. Men jeg ved ikke lige hvad en Cintiq er... Anyway - derhjemme kan vi bedst lide at bruge de lidt mindre tegneplader, då den bliver sådan set ikke brugt. men det er min kærestes, så jeg skal lige spørge ham, om han vil sælge den...

Du må gerne sende mig en reminder i løbet af weekenden, hvis du er interesseret, for jeg får ikke notifications på Amino, så jeg glemmer hurtigt de tråde, jeg har deltaget i.... Min mail: sandiepsdk@yahoo.dk

Fra Rødovre
Tilmeldt 16. Nov 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej alle sammen,
Tak for jeres svar Wink

Jeg hiver lige fat i Sandie, og hvis det ikke er noget følger jeg opfordringen fra Jesper og køber en ny  Geeked

 

............... men HVIS der skulle være en, der af den ene eller anden grund har fået smadret sine fingre eller lign. og derfor nu bare ikke KAN bruge deres nyindkøbte Wacom Cintiq 21 UX .... så må vedkommende da endeligt skrive til mig  Devil

God weekend herfra!
Venligst Rikke

 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)