Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem vil lave min nye webshop?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere

Spørgsmålet er hvem der skal lave min nye webshop - jeg får meget snart de første varer hjem - og har allerede ideerne til hvordan den skal udvides , men har stadig ingen færdig webshop - jeg er igang med opsætning i en Scannet standard løsning, men som jeg egentlig ikke er helt tilfreds med.

Så hvem kan give et bud på en flot opsætning af webshop, der skal indtil videre være 8 -10 produkt grupper og ca 4-6 produkter under hver gruppe. Jeg kan for den sags skyld godt selv sætte varerne ind, men jeg skal bruge en flot skabelon - og der skal også på en eller anden måde være plads til en flash film jeg har fra en leverandør mm. man skal kunne streame på siden hvis man vil have lidt mere baggrund om varen.

Hva siger i, hvad skal det koste, hvor lang tid skal det tage... og hvem skal i sidste ende lave den - det er op til jer.

Jeg har ikke noget forstand på de forskellige måder og gøre tingene på - det skal blot sige WOW når folk ser siden , så spørg mig ikke om alt mulig teknisk.

Det kunne jo også være der var nogen der havde nogle bedre skabeloner liggende end Scannet mfl. - som man kunne få lov at købe sig til en brugsret eller lign.

 

Ser frem til at høre fra en masse af jer - i har sikkert mange gode ideer til hvordan jeg får den shop som jeg egentlig gerne vil have, i stedet for en standard nødløsning.,

MVH

Bendtsen

Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 06:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bendtsen

Har du en mail jeg kan fange dig på?

Fra København (Rødovre)
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 06:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bendtsen

Vi kan sagtens hjælpe dig med unik og personlig webshop.

Vi opsætter designet i dandoman webshop som er danmarks vel nok mest gennemtænkte webshop.

 

Du kan læse mere på www.123design.dk eller kontakte mig på tlf 50 13 14 15 og email: info@123design.dk

Så finder vi på en god amino pris....

 

Venlig hilsen

 

Kenni, 123design.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du gerne vil have en custom webshop baseret på open source så du ikke binder dig til et lukket lejebaseret system uden mulighed for få tilpassede tingene til dine behov over tid så byder vi gerne ind på opgaven - du kan læse mere på www.redweb.dk - se under webshop :)

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi kan sagtens tilbyde et unik design + betalingsløsning + hosting og webshop, enten oscommerce eller magento.

Skriv en mail til mig på leo@xgn.dk

Priser fra 299 måned dkk inkl alt. ( design + betalingsløsning + webshop)

Hilsen Leo

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Med min baggrund kan jeg ikke differentierer ud fra det i har skrevet hvem der ville være rigtig og bruge - én skiller sig ud eftersom jeg kan se eksempler på hvad der er lavet - ikke at dette er = en vinder.

Jeg er meget interesseret i at få en uddybende forklaring af løsning, tidsramme, pris mv på min mail - m.bendtsen@privat.dk - vi skulle gerne være kørende allerede fra 1/4 hvis det ellers er fysisk muligt.

Ser frem til at høre fra jer.

MVh

Bendtsen

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan læse det du efterspørger men til en deadline d. 1/4 må vi desværre springe over - vi er fyldt helt op med webshops på vej lige nu, så 1/4 er ikke en realitisk deadline.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bare helt ok, der er masser om buddet sådan som jeg kan se det :)

Bendtsen

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men man skal ikke glemme at pris og kvalitet ofte hænger sammen, men du burde kunne få det lavet for under 10.000 inkl. moms og webhotel.

 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)